توقف ناپذیر؛ درخشش رامین رضاییان همچنان ادامه دارد

توقف ناپذیر؛ درخشش رامین رضاییان همچنان ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع استقلال مقابل نساجی گلزنی کرد و عملکرد خوبی هم در طول بازی داشت.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه وطنی به مصاف نساجی رفت و به تساوی دو - دو رسید. کوین یامگا و حامد پاکدل برای نساجی و رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی برای استقلال گلزنی کردند.

رامین رضاییان مانند دیدار با ملوان از روی نقطه پنالتی درحالی برای آبی ها گلزنی کرد که در طول بازی نیز عملکرد خوبی داشت و بارها از سمت راست خط دفاعی، حملات استقلالی‌ها را پی‌ریزی کرد.

زوج او و محمد حسین اسلامی در حالی اکثر حملات استقلالی‌ها را انجام می‌دهند که بی‌شک خرید رضاییان، بهترین خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود. این بازیکن مقابل شمس آذر در هفته اول پاس گل داد و مقابل ملوان نیز دو گل زد تا بهترین بازیکن استقلال مقابل قوهای انزلی لقب بگیرد.

رضاییان در هفته سوم نتوانست مقابل استقلال خوزستان مانع از شکست تیمش شود اما در هفته چهارم بازهم گلزنی کرد. شماره 10 آبی‌ها در کنار امیرحسین حسین زاده و رضا غندی پور با ۳ گل، بهترین گلزنان لیگ بیست و چهارم محسوب می‌شوند. البته حسین‌زاده و غندی پور گل‌های خود را در جریان بازی به ثمر رساندند و رضاییان هم هر 3 گل خود را از روی نقطه پنالتی زده است. 

البته رامین در بازی امروز مقابل نساجی یک اشتباه هم داشت. او روی صحنه گل دوم نساجی که توسط حامد پاکدل زده شد به تنهایی و به اندازه چند متر آفساید را پر کرد. رامین به قدری آفساید را پر کرده بود که اصلا نیازی به دیدن صحنه آهسته هم نبود چه برسد به این که این صحنه بخواهد به وسیله VAR بررسی شود!

به طور قطع تقابل رامین رضاییان و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر، رویارویی جذابی خواهد بود که در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود. زمان این دیدار چهارشنبه هفته آینده خواهد بود.

۸۸۱۳