بارسلونا مذاکرات را برای تمدید قرارداد با ستاره اسپانیایی آغاز کرد

بارسلونا مذاکرات را برای تمدید قرارداد با ستاره اسپانیایی آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا سعی دارد از حالا مقدمات را برای حفظ ستاره جوان خط هافبک خود فراهم کند و به دنبال مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد با پدری گونزالس است.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های درخشان بارسا در سال‌های اخیر پدری گونزالس بوده است. ستاره‌ای که در سال 2020 از لاس پالماس به بارسلونا پیوست و توانست خیلی زود به ترکیب اصلی بلوگرانا راه پیدا کند. او در فصول گذشته هر زمان که در زمین حاضر بود توانست برای تیمش مثمر ثمر باشد، اما مهم‌ترین مشکل او از نظر هواداران و کارشناسان، مصدومیت‌های پی‌درپی و طولانی‌مدت است که باعث می‌شود نتواند به ثبات لازم در بازی خود برسد.

حالا اما او امیدوار است با هانسی فلیک به این مشکل غلبه کند. پدری در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که شرایط بدنی‌اش زیر نظر هانسی فلیک بهبود پیدا کرده است و از وضعیت جسمانی خودش راضی است. فلیک تاکید ویژه‌ای بر روی بدنسازی دارد و وضعیت خوب بازیکنان تیمش از نظر بدنی برایش حائز اهمیت است. پدری در بازی‌های قبلی نشان داد که دارد به روزهای خوب خودش برمی‌گردد و توانست در پنج هفته ابتدایی لالیگا دو بار برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش نشریه کاتالونیایی موندو دپورتیوو، امروز نماینده‌های پدری و مدیران باشگاه جلسه‌ای برگزار کردند و در خصوص تمدید قرارداد با همدیگر صحبت کردند. مذاکرات اولیه مثبت بوده و اگر با همین روند ادامه پیدا کند احتمالا پدری قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا می‌کند. سران باشگاه او را بخشی از آینده می‌دانند و اعتقاد دارند که پدری نقش اساسی را در پروژه بارسا ایفا می‌کند.

1428