نوازی: مشکلات سال گذشته استقلال ادامه دارد و هیچ چیز حل نشده است

نوازی: مشکلات سال گذشته استقلال ادامه دارد و هیچ چیز حل نشده است

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم‌های دیگر مربی یک میلیون دلاری می‌آورند اما استقلال بدنساز و تمرین دهنده هم ندارد.

به گزارش فوتبالی، محمد نوازی پس از تساوی ۲_۲ دیدار نساجی و استقلال گفت: همه دیدند تیم ما در این باران و زمین فوق‌العاده بازی کرد و همه جوره سوار بود‌. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما توپ‌ها به گل نرفت‌. شاید اشتباهات داوری هم وجود داشت اما شرایط ایده‌آلی داشتیم.

وی افزود: مشکلات سال گذشته استقلال ادامه دارد و هیچ چیز هم حل نشده است. من ۳ بازی روی نیمکت نبودم اما اکنون که روی نیمکت نشسته‌ام ناظر می‌گوید کارت خود را به من نشان بده زیرا می‌خواهم به فدراسیون بفرستم. از فدراسیون زنگ زده و گفتند کارت شما صادر نشده است. چگونه در آن فدراسیون کارت من صادر شده که هیچکس نمی‌داند‌. ناظر بازی عکس گرفته و فرستاده است. الان مربی بدنساز نداریم. چگونه تیم‌های دیگر یک میلیون دلار برای آوردن مربی هزینه می‌کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه جواد نکونام برخلاف سال گذشته امسال درباره مشکلات صحبتی نکرد؛ گفت: صحبت هم کرد. الان هم احتیاجی به صحبت ندارد. تیم به این خوبی بازی می‌کند‌. در فوتبال این مسائل پیش می‌آید‌. سال قبل هم این مشکل را داشتیم و دیدید در لحظه آخر نتیجه نگرفتیم تا قهرمانی از دستمان بپرد.

نوازی اضافه کرد: خود من تیم را گرم می‌کنم. مربی تمرین دهنده هم نداریم. تیم‌های دیکر مربی یک میلیون دلاری دارند اما مشکلات ما زیاد است.

وی درخصوص میزان رضایت خود از نتایج استقلال در لیگ برتر، توضیح داد: فوتبال است دیگر. ما زحمت می‌کشیم.

مربی استقلال درخصوص درگیر‌ی‌اش با نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست نساجی، عنوان کرد: من درگیری نداشتم. اگر فیلمش را دارید نشان بدهید. مگر می‌ترسم؟ بحث خاصی نبود و درباره داوری با او حرف زدم‌.

2636