بازگشت منتظر محمد مقابل استقلال؛ غریبه آشنای آبی‌ها!

بازگشت منتظر محمد مقابل استقلال؛ غریبه آشنای آبی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی– کوین یامگا تنها چهره خاص بازی نساجی و استقلال نبود.

به گزارش فوتبالی، منتظر محمد هافبک فصل گذشته استقلال که به صورت قرضی در مس رفسنجان بازی می‌کرد، پس از اینکه این فصل هم شانسی برای حضور در استقلال پیدا نکرد، چس از حضور علی خطیر در مدیرعاملی باشگاه نساجی، راهی قائمشهر شد تا شاگرد ساکت الهامی شود و او هم مثل یامگا، در اولین بازی‌اش برای نساجی، مقابل تیم سابقش قرار گرفت.

هافبک عراقی که در شب آخر نقل‌‌وانتقالات قراردادش را با قرمز‌های مازنی امضا کرد، از دقیقه ۷۴ به جای محمدرضا حسینی به بازی آمد و حتی صاحب فرصت گلزنی شد که آن از دست داد.

در دقیقه ۱۰۱ پس از اخراج روزبه چشمی به دلیل خطا روی بازیکن نساجی، منتظر پشت توپ رفت و ضربه ایستگاهی او، با اختلاف کمی به بیرون رفت که می توانست حتی به گل هم تبدبل شود.

چند هفته قبل و پیش از اتمام فصل نقل‌وانتقالات، جواد نکونام به مدیران استقلال اعلام کرد که منتظر را می‌خواهد اما با توجه به اینکه یک‌بار قرارداد این بازیکن فسخ شده بود، نام او در لیست بزرگسالان قرار می‌گرفت و قیمتش هم طبیعتا بالا می رفت و به همین دلیل امکان ثبت قرارداد او میسر نشد.

منتظر محمد قابلیت بازی در پست هافبک و وینگر را دارد و فصل گذشته هم در مس رفسنجان عملکرد خوبی ثبت کرد و استقلالی ها او را در حالی از دست دادند که باید تا مدتها حسرت ابن اتفاق را بخورند.

۸۸۱۳