زمان بازگشت کاپیتان چلسی از مصدومیت مشخص نیست

زمان بازگشت کاپیتان چلسی از مصدومیت مشخص نیست

پایگاه خبری فوتبالی- ریس جیمز کاپیتان تیم چلسی که دچار مصدومیت همسترینگ شده هنوز مشخص نیست که چه زمانی به تمرینات این تیم اضافه می‌شود.

به گزارش فوتبالی، چند روز گذشته با توجه به غیبت ریس جیمز مدافع راست تیم چلسی مشخص شد که او دوباره دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده و هواداران چلسی باز هم باید برای بازگشت کاپیتان خود به میادین صبر کنند.

انزو مارسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی شنبه مقابل وستهام در مورد وضعیت ریس جیمز صحبت کرد و گفت: متاسفانه ریس را در اختیار نداریم. ما در حال حاضر مطلع نیستیم که او چه زمانی بر خواهد گشت. او واقعا بد شانس است. مهم‌ترین چیز آن است که زمانی که بر می‌گردد ۱۰۰٪ آماده بازی باشد.

سرمربی ایتالیایی چلسی در ادامه نیز تایید کرد در کنار ریس جیمز، مالو گوستو دیگر مدافع راست این تیم نیز به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی بازی فردا را از دست خواهد داد تا باز هم به احتمال زیاد اکسل دیساسی در سمت راست خط دفاع آبی‌ها برای بازی مقابل وستهام قرار بگیرد.

ریس جیمز ۲۴ ساله در فصول اخیر بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. هواداران چلسی انتظار داشتند با توجه به حضور بدون مشکل او در پیش فصل به احتمال زیاد فصل جدید را به دور از مصدومیت و با آمادگی کامل آغاز می‌کند اما باز هم بد شانسی گریبان گیر کاپیتان آبی‌ها شد.

۱۴۲۸