عکس؛ ورزشگاه‌هایی که میزبان فینال‌های رقابت‌های اروپایی هستند

عکس؛ ورزشگاه‌هایی که میزبان فینال‌های رقابت‌های اروپایی هستند

پایگاه خبری فوتبالی- با آغاز دوباره رقابت‌های اروپایی، در این مطلب به میزبان‌های فینال‌های اروپایی این فصل می‌پردازیم.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از این هفته آغاز شد و دو تورنمنت لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا نیز از هفته آینده از سر گرفته می‌شود تا مسابقات اروپایی در عرصه باشگاهی رسما شروع شود. این مسابقات برای باشگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و تیم‌های حاضر در هر سه سطح سعی دارند تا بهترین عملکرد خود را در آن ارائه کنند. از این فصل این سه تورنمنت با فرمتی جدید برگزار می‌شود.

میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا، ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ است. این استادیوم مال باشگاه بایرن مونیخ است و آخرین باری که از فینال لیگ قهرمانان اروپا میزبانی کرد، مربوط به سال 2012 است، جایی که باواریایی‌ها توانستند در فینال حضور پیدا کنند، اما در این مرحله مقابل چلسی و در ضربات پنالتی مغلوب شدند و فرصت کسب قهرمانی در خانه را از دست دادند. حالا بایرن مونیخ این فرصت را دارد تا حسرت سال 2012 را جبران کند. این تیم در گام اول خود با 9 گل دینامو زاگرب را شکست داد تا مشخص شود انگیزه زیادی برای کسب قهرمانی دارد.

میزبان فینال لیگ اروپا هم ورزشگاه سن مامس است. این استادیوم برای اتلتیک بیلبائو است. همچنین شهر وروسلاو لهستان، میزبان دیدار نهایی لیگ کنفرانس اروپا خواهد بود. بدین ترتیب باید گفت آلمان، اسپانیا و لهستان میزبان‌های فینال‌های مسابقات اروپایی خواهند بود. حالا باید دید کدام 6 تیم می‌توانند در این ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

1428