فینالیست‌های لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا مشخص شدند

فینالیست‌های لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا و همچنین لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد و بدین ترتیب تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند و در نهایت فینالیست های این فصل از رقابت های لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، در نیمه نهایی لیگ اروپا، دو تیم اینتراخت فرانکفورت و وستهام به مصاف هم رفتند که در نهایت اینتراخت فرانکفورت موفق شد با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی برسد و در مجموع با نتیجه 3 بر 1 راهی فینال رقابت های لیگ اروپا شود. این تیم آلمانی که بارسلونا را هم حذف کرده است، مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های لیگ اروپا است.

در دیگر بازی از نیمه نهایی لیگ اروپا رنجرز و لایپزیش به مصاف هم رفتند و در نهایت رنجرز موفق شد این بازی را با نتیجه 3 بر 1 با پیروزی پشت سر بگذارد و در مجموع با نتیجه 3 بر 2 راهی فینال لیگ اروپا شود.

بنابراین فینال لیگ اروپا میان دو تیم فرانکفورت و رنجرز خواهد بود.

در لیگ کنفرانس اروپا در یکی از بازی ها، رم با نتیجه یک بر صفر لسترسیتی را شکست داد و در مجموع با نتیجه 2 بر 1 راهی فینال شد. در دیگر بازی هم مارسی و فاینورد به تساوی بدون گل رسیدند و بدین ترتیب فاینورد به خاطر پیروزی سه بر دو بازی رفت، راهی فینال لیگ کنفرنس اروپا شد.

بنابراین فینال لیگ کنفرانس اروپا میان دو تیم رم و فاینورد خواهد بود.

1470