شاگردان ژابی آلونسو در یک نیمه نسخه فاینورد را پیچیدند

شاگردان ژابی آلونسو در یک نیمه نسخه فاینورد را پیچیدند

پایگاه خبری فوتبالی- در شب پایانی هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بایر لورکوزن با 4 گل از سد فاینورد عبور کرد و شروع مقتدرانه‌ای در این جام داشت.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، بایر لورکوزن موفق شد در دیداری خارج از خانه از سد فاینورد عبور کند و با 4 گل حریف هلندی خودش را شکست دهد. شاگردان ژابی آلونسو حالا با این شروع مقتدرانه امید دارند تا در لیگ قهرمانان اروپا نیز همانند اتفاقی که فصل گذشته در بوندسلیگا رقم خورد، شگفتی بیافرینند.

نماینده فوتبال آلمان در همان دقایق ابتدایی بازی با گل فلورین ویرتز پیش افتاد. ستاره جوان لورکوزن در دقیقه 5 بازی پاس رابرت آندریخ را به گل تبدیل کرد تا تیم آلونسو در همان دقایق ابتدایی از حریف خود پیش بیافتد. اما این تازه شروع کار بود و لورکوزن در سی‌امین دقیقه بازی با گل الخاندرو گریمالدو اختلاف را دو برابر کرد. پاس این گل جرمی فرمیپونگ، وینگ‌بک هلندی بایر لورکوزن داد. در ادامه و در دقیقه 36، لورکوزن یک بار دیگر با گلزنی ویرتز توانست دروازه فاینورد را باز کند. این بار نیز جرمی فریمپونگ پاس گل داد. در دقایق پایانی نیمه نخست لورکوزن یک بار دیگر با اشتباه بازیکنان فاینورد به گل رسید تا کار حریف هلندی در همان نیمه نخست تمام شود.

شاگردان ژابی آلونسو در نیمه دوم سعی در کنترل و مدیریت بازی داشتند و در 45 دقیقه دوم هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بایر لورکوزن در نخستین گام خود با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد.

1428