الهامی: استقلال همیشه خطرناک است/ فوتبال آلزایمر دارد!

الهامی: استقلال همیشه خطرناک است/ فوتبال آلزایمر دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نساجی گفت: قبول ندارم که ما فصل قبل قهرمانی را از استقلال گرفتیم.

به گزارش فوتبالی، ساکت الهامی‌ سرمربی نساجی مازندران امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید یک خسته نباشید به بایندریان بگویم، هرچند همچنان درکنار ما هستند ولی زحمات زیادی کشیدند و الان جز هیأت مدیره هستند. به خطیر هم خوش آمد می گویم چون از مدیران قدرتمند هستند.

وی افزود: با یک تیم قابل احترام بازی داریم. استقلال همیشه خطرناک است، به ویژه اکنون که در بهترین شرایط قرار دارد.

الهامی‌ بیان کرد: استقلال چند روز پیش یک تیم خوب قطری را شکست داد و بسیار با انگیزه و در شرایط خوبی قرار است.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای استقلالی‌ها قائل هستیم ولی ما نساجی هستیم. برای آمادگی این بازی خیلی زحمت کشیدیم.

سرمربی نساجی مازندران افزود: شبانه روزی تلاش شد تا این بازیکنان جدید به نساجی اضافه شدند و با یک برنامه‌ریزی حساب شده این بازیکنان جذب شدند. بچه‌های ما فردا باید با یک تمرکز خوب و با یک انگیزه مضاعفی نسبت به بازی‌های قبل بازی را شروع کنند و بتوانیم با حمایت هواداران پرشورمان یک نتیجه مناسب کسب کنیم.

الهامی درباره بازی دادن به بازیکنان خارجی جدید تیم گفت: بازیکنان جدید خیلی دیر به ما ملحق شدند ولی تا جایی که مقدور است سعی می کنم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: این بازیکنان، بازیکنان خوب و توانمندی هستند. دو بازیکنی که در ایران بودند همه روی آنها شناخت دارند. مرکل و بازیکن سودانی که در بازی‌های فیفا دی بازی کردند و قطعا در ادامه راه همراه با بازیکنان تیم به ما کمک کنند.

سرمربی نساجی درباره وی ای ار هم صحبت کرد و گفت: خوبی آن حداقل این است که مربیان در استادیوم وطنی به داوری اعتراض نخواهند کرد.

الهامی بیان داشت: با حضور VAR تیم‌ها یک مقدار از آن عصبانیت خارج شدند و امیدواریم فردا روز خوبی داشته باشیم.

سرمربی نساجی در خصوص عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های ابتدایی گفت: نتایج باب دلخواه خود من هم نبود. صادقانه بگم کوتاهی ای صورت نگرفت. مخصوصا از جانب مدیریت،مالک و بازیکنان و هواداران تیم. اگر هم کوتاهی ای بوده از ما بوده است. ولی ما باهم سابقه سه ساله کنار هم داریم. هر اتفاقی که افتاده یا قولی که دادیم انجام دادم.

برای من افتخاری است که جزئی از شما هستم. من نساجی را دیگر به عنوان تیم نمی‌شناسم چون جزو خانواده خودم است. به شما یک قولی اینجا می دهم که در لیگ برتر امسال بهترین نتایج تاریخ نساجی را ثبت خواهم کرد.

الهامی گفت: من بابت نتایج از نظر امتیازگیری به هواداران و مردم مازندران بدهکار هستم از همه معذرت می خواهم قول می دهم، اگر بنده را قبول دارند، خیلی بهتر از گذشته نتایج را جبران کنم.

وی درباره علت جذب یامگا بیان کرد: نکونام و تیم آلومینیوم نظرات خودشان را گفتند، اگر یامگا شرایط بازی را داشته باشد و بتواند بازی کند، بعد بازی می توانیم باهم نظر دهیم که یامگا در چه شرایطی است.

سرمربی نساجی درباره استعفایش گفت: از شرایط باشگاه و بازیکنانم راضی بودم. ولی به دلیل اینکه مقصر بودم نمی‌توانستم ایراد بگیرم. این بازیکنانی که گرفتیم با شرایطی که دارند روی آنها کارشناسی شد، دو سه تا بازیکن تا فرودگاه هم آمدند و حتی بلیط های ۴۰۰_۵۰۰ میلیونی را سوزاندند و نیامدند.این دست ما را یک مقدار تنگ کرده بود. 

وی ادامه داد: ولی با زحمت کسانی که می‌خواستیم به جمع ما اضافه شدندو اگر بخواهیم بحث نتیجه را حساب کنیم و با توجه به اینکه ما دیر شروع کردیم، موضوع سبب شد چند بازیکن ما مصدوم شوند.

وی افزود: در بازی‌های قبل دست ما خالی بود، الان شرایط به گونه‌ای است که دست ما پر است. با بازیکنانی که اضافه شدند بتوانیم بازی‌های قابل قبول برای نساجی و هواداران انجام دهیم.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به اینکه نساجی همیشه مقابل استقلال پرقدرت ظاهر شده، اظهار کرد: فوتبال حافظه خوبی ندارد، نه تنها حافظه خوبی ندارد، آلزایمر هم دارد. این بازی با آن بازی‌ها کاملا متفاوت است و اصلا اینکه در فصل گذشته چه اتفاقاتی افتاده نه ما نساجی فصل قبل هستیم و نه استقلال، همان تیم فصل قبل است. این یک بازی خوب است که در بهترین زمان استقلال انجام می‌شود. ما هم شرایط‌مان خوب است ولی اینکه ما قهرمانی را از استقلال گرفتیم قبول نمی‌کنم.

7474