ستاره 17 ساله بارسلونا کریستیانو رونالدو را هم شگفت‌زده کرد

ستاره 17 ساله بارسلونا کریستیانو رونالدو را هم شگفت‌زده کرد

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو از لامین یامال، ستاره جوان و آینده‌دار بارسلونا حمایت کرد و اعلام کرد که او را یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال برای آینده می‌داند.

به گزارش فوتبالی، لامین یامال با درخشش خود در پیراهن بارسلونا و تیم ملی اسپانیا باعث شد تا افراد زیادی در دنیای فوتبال از او تعریف و تمجید به عمل بیاورند. این ستاره 17 ساله جایگاه ثابتی در ترکیب بارسلونا به دست آورده و دیگر نیمکت‌نشین کردن او کار راحتی نیست، چرا که بخش قابل توجهی از بار خط حمله بارسا بر روی دوش او است و نقش تاثیرگذاری را برای تیمش ایفا می‌کند.

او در پنج هفته ابتدایی لالیگا بر روی 7 گل تاثیر مستقیم گذاشت تا بالاتر از ستاره‌هایی همچون خولیان آلوارز، کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و رابرت لواندوفسکی، تاثیرگذارترین بازیکن لالیگا تا پایان هفته پنجم باشد. یامال در صورت ادامه این روند می‌تواند یکی از شانس‌های اصلی دریافت جایزه توپ طلا برای سال آینده باشد.

حالا کریستیانو رونالدو، اسطوره باشگاه رئال مادرید در کانال یوتوب خود از لامین یامال تعریف کرد. این فوق ستاره پرتغالی در این خصوص گفت: "لامین یامال استعداد خیلی زیادی دارد. امیدوارم که مشکلی برای او به وجود نیاید، چرا که مطمئنم یکی از بهترین بازیکنان نسل جدید خواهد بود. او کارهایی را در 16 سالگی انجام می‌دهد که حتی من و مسی هم نمی‌توانستیم در آن سن انجام دهیم."

1428