دینامو تا این لحظه رضایت نامه جوئل کوجو را برای استقلال صادر نکرده است/ استقلال کمتر از دو ساعت وقت دارد!

دینامو تا این لحظه رضایت نامه جوئل کوجو را برای استقلال صادر نکرده است/ استقلال کمتر از دو ساعت وقت دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه بسیاری از کانالها و صفحات مجازی، خبر از توافق و پیوستن جوئول کوجو به استقلال را داده اند، اما او در گفت و گو با یکی از دوستان نزدیکش گفته تا این لحظه باشگاه دینامو، رضایت نامه اش را صادر نکرده است.

به گزارش فوتبالی، جوئل کوجو، مهاجم تیم دیناموی سمرقند از سوپرلیگ ازبکستان که ملیتش را برای بازی در تیم ملی قرقیزستان، تغییر داده مورد توجه استقلال قرار گرفته است. استقلال مذاکراتش با او و مدیربرنامه هایش و همچنین باشگاه دیناموی ازبکستان، آغاز کرده بود و حتی حاضر به پرداخت مبلغ سنگین رضایت نامه کوجو هم شده بود اما تا این لحظه خبری از توافق نیست و کوجو به یکی از دوستان نزدیکش گفته است:«دینامو به من اجازه جدایی نمی دهد و من همه کار کردم اما آنها رضایت نامه من را صادر نکرده اند!»

متن این گفت و گوها هم در اختیار فوتبالی است. به هر ترتیب استقلال برای جلب رضایت کوجو کمتر از دو ساعت وقت دارد و باید دید می تواند در این یک ساعت و چهل و پنج دقیقه باشگاه دینامو را راضی کند یا نه. استقلال اگر موفق نشود کوجو یا بازیکن دیگری که تحت قرارداد است را بگیرد، باید پس از ساعت 24 امشب، به سراغ بازیکنان آزاد برود.

7474