اشتباه عبدالکریم و گلزنی مرد خارج از خانه‌های تراکتور

اشتباه عبدالکریم و گلزنی مرد خارج از خانه‌های تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور خیلی زود توانست با اشتباه مدافع سابق پرسپولیس به گل برسد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در بازی نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دو آسیا در قطر به مصاف الوکره رفته که تی‌تی‌ها توانستند خیلی سریع در این مسابقه به گل رسیده و از میزبان خود پیش بیفتند.

دراگان اسکوچیچ که در این مسابقه ترکیب متفاوتی را انتخاب کرده و با سیستمی با مدافعان بیشتر بازی می‌کند، توانسته خیلی تهاجمی کار را آغاز کند و در یک ربع ابتدایی با دو گل از حریف قطری پیش بیفتد.

گل اول این مسابقه در دقیقه ۱۳ و با پاس امیرحسین حسین‌زاده و البته اشتباه تاثیرگذار عبدالکریم حسن، مدافع سابق پرسپولیس شکل گرفت و تومیسلاو اشترکال با فرصت طلبی دروازه میزبان را برای بار نخست باز کرد.

اشترکال توپ ناقص دفع شده توسط عبدالکریم حسن را در محوطه جریمه حریف ربود و با ضربه ای تمام کننده گل اول تی‌تی‌ها در رقابت های آسیایی را وارد دروازه رقیب کرد.

اشترکال در چهار هفته سپری شده از لیگ برتر دو گل خارج از خانه زده و با گلزنی در این دیدار خارج از خانه، روند گلزنی های صد در صدی خود بیرون از تبریز را ادامه داد.

البته در ادامه و خیلی سریع مهدی ترابی دومین گل را هم در دقیقه ۱۶ وارد دروازه الوکره قطر کرد تا شاگردان اسکوچیچ خیلی زود به برتری قابل توجهی در این مسابقه برسند.

1997