مخالفت AFC با درخواست فدراسیون فوتبال/ بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان به صورت همزمان برگزار می‌شود

مخالفت AFC با درخواست فدراسیون فوتبال/ بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان به صورت همزمان برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- درخواست فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر تغییر ساعت بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا با مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از دوشنبه 26 شهریورماه آغاز شد و استقلال و پرسپولیس اگر چه دو نتیجه متفاوت در شروع این تورنمنت گرفتند اما هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند.

مشکلی که در خصوص این بازی‌ها برای مخاطبان ایرانی وجود داشت، همزمانی بازی‌های دو تیم بود؛ به طوری که بازی‌های استقلال و پرسپولیس هر دو از ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز شد و این باعث شد هواداران ایرانی به اجبار تماشای بازی یکی از این دو تیم را انتخاب کنند و بازی دیگر نماینده ایران را از دست بدهند.

در حال حاضر این مشکل برای هفته دوم لیگ نخبگان هم وجود دارد و پرسپولیس باید در شرایطی روز دوشنبه (9 مهر) از ساعت 19:30 به وقت ایران میزبان پاختاکور باشد که استقلال هم دقیقا در همین روز و همین ساعت مهمان السد قطر خواهد بود.

فدراسیون فوتبال ایران برای حل این مشکل مکاتباتی را با AFC انجام داد اما این درخواست مورد قبول کنفدراسیون آسیا واقع نشد و استقلال و پرسپولیس باید سر موعد تعیین شده به مصاف رقبای خود بروند.

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این باره به سایت فدراسیون فوتبال گفته است: «فدراسیون فوتبال برای تغییر زمان دیدارهای استقلال و پرسپولیس پیگیری های لازم را انجام داد و در هفته گذشته نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد، اما موضوع با موافقت کمیته مربوطه در کنفدراسیون همراه نبود.»

7474