ممانعت کاسمیرو از تکرار خوشحالی رونالدو توسط گارناچو!

ممانعت کاسمیرو از تکرار خوشحالی رونالدو توسط گارناچو!

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو به نظر می رسد که سعی کرده که جلوی آلخادرو گارناچو را بگیرد و مانع از تکرار خوشحالی معروف کریستیانو رونالدو توسط او پس از گلزنی مقابل بارنزلی شود!

به گزارش فوتبالی، گارناچو یکی از سه بازیکنی از یونایتد بود که مقابل بارنزلی در جام اتحادیه دبل کرد. بازیکن آرژانتینی در هر کدام از دو نیمه گل زد و شیاطین سرخ با قدرت به مرحله بعدی راه یافتند.

مارکوس رشفورد و کریستین اریکسن نیز دبل کردن و یونایتد با نتیجه هفت بر صفر پیروز شد. آنتونی در این بازی توانست گلزنی کند. این شب، فرصتی برای جشن گرفتن در اولدترافورد بود اما به نظر می رسد که کاسمیرو به گارناچو اجازه نداده که پس از گل اولش، خوشحالی رونالدو را با نشستن روی پنل های تبلیغاتی کنار زمین، تکرار کند!

برخی معتقد هستند که کاسمیرو نمی خواسته که گارناچو خوشحالی رونالدو را تکرار کند و برخی دیگر معتقد هستند که هافبک برزیلی می خواسته که مانع از آن شود که گارناچو با تکرار خوشحالی رونالدو باعث دلخوری هموطنش لیونل مسی شود.

گارناچو هر چند که آرژانتینی است اما همواره گفته که کریستیانو رونالدو را اسطوره خود می داند و بارها به سبک ستاره پرتغالی خوشحالی کرده است که البته این مسئله باعث شده تا چندان میان فوتبالدوستان آرژانتینی محبوب نباشد!

4125