دعا کردن تن هاگ برای موفق شدن ستاره گرانقیمت تیمش!

دعا کردن تن هاگ برای موفق شدن ستاره گرانقیمت تیمش!

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی خرید شکست خورده منچستریونایتد مورد تمسخر قرار گرفت چرا که در زمان حضورش در لیگ هلند، خود را بازیکنی تکنیکی می دانسته اما در اولدترافورد ناکام بوده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 24 ساله برزیلی در سال 2022 با 85 میلیون پوند از آژاکس به یونایتد ملحق شد و امیدوار بود که پس از درخشش در لیگ هلند بتواند در لیگ انگلیس نیز بدرخشد اما عملکردش در اولدترافورد به هیچ وجه در سطح انتظارات نبوده است و  با انتقادهایی مواجه شده است.

مارسل فن درکران، کارشناس فوتبال هلند به بررسی این شرایط پرداخت. او معتقد است که تن هاگ به خاطر عملکرد آنتونی تحت فشار است چرا که سرمایه گذاری بزرگی برای خرید او انجام داده است. فن در کران به تاک اسپورت گفت:" اریک تن هاگ دعا می کند که همچنان آنتونی بتواند موفق شود چرا که با نظر او پول زیادی برای این بازیکن خرج شد. این تله ایست که مربیان هلندی در لیگ انگلیس در ان می افتند. آنها بازیکنان را در هلند دیده اند که همگی روند خوبی داشتند. آنتونی از برزیل به آژاکس ملحق شد و در برزیل یک استعداد بزرگ بود. به لیگ هلند آمد که سطح یکسانی نداشت. او تصور می کرد که یک بازیکن تکنیکی و توانمند در لیگ هلند است. بله، در مقابل تیم هایی نظیر اوترخت می توانی موفق باشی چرا که در هلند سالی سه، چهار بازی بزرگ انجام می داد. او به انگلیس آمد و  فهمید که باید در مقابل حریفان بزرگ موفق شود."

4125