شش بازی که بازیکن بارسلونا آن‌ها را از دست می‌دهد

شش بازی که بازیکن بارسلونا آن‌ها را از دست می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - فرمین لوپز بازیکن جوان بارسلونا در تمرینات آبی و اناری پوشان دچار مصدومیت عضلانی شده است و به این ترتیب مدتی را دور از میادین خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، فرمین لوپز مصدوم جدید باشگاه بارسلونا است. او در تمرین مصدوم شده است و باشگاه بارسلونا درباره مصدومیت او یک بیانیه رسمی منتشر کرده است. البته فرمین لوپز به طور کلی بازیکنی نبود که هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا بخواهد به طور ثابت از او استفاده کند اما هر نوع مصدومیتی در یک تیم موجب می شود که دست یک سرمربی بسته شود.

در بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا آمده است که فرمین لوپز سه هفته از میادین به دور خواهد بود. این بازیکن تا فیفادی ماه اکتبر نمی تواند در ترکیب آبی و اناری پوشان قرار بگیرد. بارسلونا تا آن زمان مقابل تیم های موناکو، ویارئال، ختافه، اوساسونا، ‏یانگ بویز و آلاوس قرار خواهد گرفت و این به این معنا است که فرمین لوپز این بازی ها را که شش بازی هستند، به طور کامل از دست می دهد.

فرمین لوپز چندی پیش مصدومیت دیگری هم داشت و حالا بار دیگر مصدوم شده است و به نظر می رسد که این بازیکن جوان بارسلونا تبدیل به یک بازیکن شیشه ای از لحاظ مصدومیت شده است.

1470