سمیرا بیگدلی مسئول برگزاری لیگ فوتسال زنان: استقلال و پرسپولیس هیچ درخواستی برای تشکیل تیم در فوتسال نداشتند

سمیرا بیگدلی مسئول برگزاری لیگ فوتسال زنان: استقلال و پرسپولیس هیچ درخواستی برای تشکیل تیم در فوتسال نداشتند

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته قرعه کشی لیگ برتر فوتسال زنان در حالی انجام شد که برخی ابهامات درباره لیگ برتر فوتسال مطرح شد که سمیرا بیگدلی مسئول برگزاری لیگ فوتسال زنان در گفت و گو با فوتبالی به برخی سوالات پاسخ داد. 

به گزارش فوتبالی، قرعه کشی لیگ برتر فوتسال زنان ظهر دیروز با حضور ۹ تیم و به صورت آنلاین برگزار شد. سمیرا بیگدلی مسئول برگزاری لیگ برتر فوتسال زنان درباره قرعه کشی و واکنش های مربوط به لیگ برتر زنان با فوتبالی به گفت و گو پرداخت.

بیگدلی ابتدا درباره تعویق لیگ برتر فوتسال اینگونه گفت: فصل مسابقاتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ که ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۶ شهریور ماه آغاز شود به دلیل انصراف تیم های نوا آمل و شاهین نطنز و بلاتکلیف بودن تیم مهرعظام به تعویق افتاد و ما به ناچار مجبور به تعویق لیگ برتر فوتسال شدیم.

بیگدلی درباره تعداد تیم های لیگ برتر هم گفت: دید سازمان لیگ فوتسال به فوتسال زنان کاملا حمایتی است و تمام تلاش بر این بود که تعداد تیم ها به ۱۰ تیم افزایش پیدا کند اما انصراف ها، بلاتکلیفی ها و درخواست برای تیم داری در لیگ برتر به گونه ای پیش رفت که در نهایت لیگ برتر ۹ تیمی شد.

سمیرا بیگدلی درباره حضور ناگهانی سپاهان هم گفت: پس از انصراف دو تیم از حضور در لیگ برتر فوتسال زنان، مدیران چند باشگاه برای حضور در لیگ برتر با ما تماس داشتند و ما هم از این اتفاق استقبال کردیم اما در نهایت فقط سپاهان به صورت مکتوب برای تیم‌داری در فوتسال زنان به ما نامه زد و سایر تیم ها با توجه به شرایط باشگاه هایشان تصمیم به عدم حضور در لیگ برتر را گرفتند.

بیگدلی همچنین درباره حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتسال گفت: نه پرسپولیس و نه استقلال هیچگونه مکاتبه ای مبنی بر حضور در لیگ برتر فوتسال زنان با ما نداشتند و احتمالا این دو تیم تمرکزشان بیشتر روی تیم‌داری در فوتبال زنان است.

بیگدلی در پایان هم گفت: در این مدت به صورت شبانه روزی تلاش کردیم تا بتوانیم شرایطی را فراهم آوریم که لیگ پویایی داشته باشیم. ما حتی برای قرعه کشی مجدد هم از همه ۹ تیم نظرخواهی کردیم تا این کار را انجام دهیم چرا که هدفمان این است که همگی در کنار هم به رشد و‌ توسعه فوتسال زنان کمک کنیم. انشاالله لیگ برتر فوتسال زنان از تاریخ ۶ مهر ماه آغاز می شود و امیدواریم شاهد لیگ جذابی باشیم.

۶۰۰۱