سوال روز؛ ملی‌پوشان تراکتور و سومین بازی در 9 روز؟

سوال روز؛ ملی‌پوشان تراکتور و سومین بازی در 9 روز؟

پایگاه خبری فوتبالی - آیا ملی پوشان تراکتور سومین بازی خود در ۹ روز اخیر را تجربه خواهند کرد؟

به گزارش فوتبالی، تراکتور باید در اولین دیدار آسیایی این فصل خود در قطر به مصاف الوکره برود؛ دیداری که در ورزشگاه الجنوب برگزار خواهد شد.

این مسابقه یک نکته قابل توجه دارد دارد و آن خستگی بازیکنان ملی‌پوش تی‌تی‌هاست. اینکه سه بازیکن ملی پرشورها یعنی شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی باید در 9 روز، سومین مسابقه سنگین خود را برگزار کنند.

ملی پوشان تراکتور ابتدا در بازی تیم ملی با قرقیزستان در روز ۲۰ شهریور حضور داشتند و سپس روز ۲۳ همین ماه مقابل ذوب آهن قرار گرفتند و مشخص بود که آمادگی لازمه را ندارند تا حتی دراگان اسکوچیچ هم اشاره کند که بازیکنان ملی پوشش خسته بوده‌اند؛ موضوعی که حتی منجر به انتقاد برخی هواداران هم شد که چرا سرمربی کروات از نفرات جایگزین استفاده نکرده است.

اگر از مهدی ترابی که دقایق بازی کمتری برای تیم ملی به میدان رفت و علیرضا بیرانوند که دروازه‌بان است فاکتور بگیریم، شاید شرایط برای مدافع وسط باتجربه تی‌تی‌ها سخت‌تر باشد و باید دید آیا شجاع خلیل زاده در سومین دیدار خود در ۹ روز اخیر باز هم در ترکیب ابتدایی خواهد بود یا نه؟

در نظر داشته باشید تراکتور سه روز دیگر یعنی اول مهر ماه هم باید در خرم آباد بازی کند و باید دید آیا اسکوچیچ برای این حجم از فشردگی‌ و خستگی بازیکنانش علی‌الخصوص ملی‌پوشان تیمش برنامه‌ای خواهد داشت یا نه.

1997