خبر ویژه/ یامگا با نساجی تمرین کرد؛ کوین شاید قائمشهری شود!

خبر ویژه/ یامگا با نساجی تمرین کرد؛ کوین شاید قائمشهری شود!

پایگاه خبری فوتبالی – آیا بازیکن سابق استقلال، بالاخره می‌تواند در این فصل، در لیگ برتر بازی کند؟

به گزارش فوتبالی، دیگر همه در جریان ماجرای کوین یامگا و اتفاق‌هایی که باعث شد او از استقلال جدا شود، هستند.

این بازیکن که حالا تاییدیه ایفمارک را هم برای بازی کردن دارد، طی هفته‌های گذشته در تمرین آلومینیوم شرکت کرده بود و در حالیکه مدیرعامل این باشگاه از همکاری با این بازیکن استقبال می‌کرد، اما نهایتا و بنا به دلایلی که مشخص نشده است، حضورش در اراک و همکاری او با مجتبی حسینی منتفی شد.

حالا و یکی دو روز روز بعد از انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی، کوین یامگا در تمرین این تیم حاضر شده تا زیر نظر ساکت الهامی و همکارانش تمرین کند. البته باشگاه نساجی یک کار انسانی انجام داده تا کوین یامگا بتواند با توجه به شرایطش برای نساجی بازی کند.

ظاهرا قرار شده او چند جلسه در کنار نساجی باشد تا در صورتی که الهامی این بازیکن را تایید کرد، با نساجی قرارداد ببندد و بازیکن این تیم شود. البته این اتفاق هنوز قطعی نیست اما دیروز مدیرعامل جدید باشگاه نساجی از جذب چند بازیکن خارجی خبر داد و حالا باید دید کوین یامگا شاگرد الهامی خواهد شد یا نه. 

پیش از این جواد نکونام گفته بود اگر یامگا، حتی 70 درصد توانایی بازی داشت، او را در استقلال حفظ می‌کرد اما او از استقلال جدا شد. یامگا پس از مصدومیتش به نوعی با بی مهری باشگاه استقلال، مواجه شد و هواداران استقلال انتظار داشتند که باشگاه حداقل او را به عنوان مربی یا سرمربی یک تیم پایه یا مدیرآکادمی در استقلال حفظ کنند اما او را از استقلال با وجود داشتن قرارداد کنار گذاشتند تا یامگا به شکایت کردن از استقلال هم فکر کند. باید دید در نهایت تکلیف یامگا و شکایت از استقلال و البته ماجرای پیوستن او به نساجی چه خواهد شد.

۸۸۱۳