نیمکت‌نشینی ژوائو در مصاف با الاهلی؛ فعلاً همان همیشگی!

نیمکت‌نشینی ژوائو در مصاف با الاهلی؛ فعلاً همان همیشگی!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس ایران برای کسب اولین پیروزی خود در لیگ نخبگان آسیا، امروز از ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران مقابل الاهلی عربستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، مدیران باشگاه تهرانی در وقفه بازی‌های ملی دو انتقال پرسر و‌ صدا را رسمی کردند. سعید مهری پس از جدایی از آپوئل نیکوزیا قبرس و لوکاس ژوائو آنگولایی، با حضورشان در لیست پرسپولیس، به عمق ترکیب شاگردان گاریدو، قدرت دوچندانی دادند.

اما دقایقی پیش و با اعلام رسمی ترکیب اصلی قرمزها، مشخص شد  ژوائو بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و نام سعید مهری هم اصلا در لیست پرسپولیس برای بازی امشب نیست.

از نظر سرمربی اسپانیایی قرمزها، سعید و لوکاس نیاز به آمادگی و هماهنگی بیشتری برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس دارند و به احتمال فراوان، اولین حضور ثابت این دو ستاره در جمع شاگردان گاریدو، دیدار برابر آلومینیوم اراک خواهد بود. 

پس با این تفاسیر، پرسپولیس با همان ترکیب همیشگی خود به مصاف سبزهای جده می‌رود.

بازگشت سروش رفیعی به ترکیب اصلی، دیگر خبر خوش و امیدوارکننده برای هواداران پرسپولیس است که خلاقیت میانه زمین را افزایش می‌دهد.

خوان کارلوس گاریدو که متخصص بردن جام‌های قاره‌ای‌ست، در اولین چالش خود به‌همراه پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، به دنبال ثبت نهمین شکست شاگردان ماتیاس ژاسل در تقابل با نمایندگان ایرانی و شروعی پرقدرت در این رقابت‌‌ها است.

۵۷۹۳