سوتی خوسلو در اینستاگرام؛ با استقلال در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم!

سوتی خوسلو در اینستاگرام؛ با استقلال در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی- خوسلو ستاره اسپانیایی الغرافه پیش از مصاف با استقلال یک استوری اینستاگرامی منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هفته اول لیگ نخبگان آسیا از امشب آغاز می‌شود و استقلال، یکی از 2 نماینده ایران، باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف الغرافه برود. جواد نکونام امید دارد در این دیدار به پیروزی برسد تا کمی از زیر فشار هواداران آبی‌های تهران خارج شود. باتوجه به آماده نبودن ورزشگاه آزادی و مشکلاتی که برای میزبانی تیم‌ها در شهر مشهد وجود داشت، با تلاش‌های فدراسیون فوتبال ورزشگاه شهر قدس برای بازی‌های آسیایی آماده شد و قرار است دیدار استقلال و الغرافه به میزبانی قلعه حسن‌خان برگزار شود.

خوسلو ستاره سابق رئال مادرید در نقل‌وانتقالات تابستانی به الغرافه قطر پیوست و اکنون خود را برای دیدار با استقلال آماده می‌کند. ستاره اسپانیایی در طی چند بازی اخیر موفق نشده برای تیم قطری گلزنی کند و از این حیث با یک چالش جدیدی روبرو شده است. خوسلو امید دارد تا مقابل تیم جواد نکونام به طلسم خود پایان دهد و بازی با آبی‌ها، آغاز روند گلزنی او باشد. 

خوسلو اما انگار هنوز باور نکرده قرار است در ورزشگاه شهر قدس بازی کند چراکه او امروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی، مکان دیدار استقلال و الغرافه را ورزشگاه آزادی معرفی کرد و همین موضوع بین کاربران ایرانی فضای مجازی تبدیل به یک سوژه داغ شده است. بازیکن اسپانیایی شب گذشته در این ورزشگاه تمرین کرد و حتی با مشکل قطعی برق هم مواجه شد اما حالا به اشتباه با انتشار یک استوری خبرساز شده است.

باید منتظر ماند و دید دیدار استقلال و الغرافه با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد و آیا خوسلو موفق به گلزنی در این دیدار می‌شود یا نه.