کلاس درس ستاره‌های سپاهان در سفر به امان! (عکس)

کلاس درس ستاره‌های سپاهان در سفر به امان! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهانی‌ها حتی در پرواز به اردن هم بیخیال آنالیز رقیب خود نیستند.

به گزارش فوتبالی، سپاهان باید در اولین بازی گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا یا همان مسابقات سطح دو آسیایی در امان به مصاف الوحدات اردن برود. مسابقه‌ای که برای صدرنشین ایران اهمیت ویژه‌ای دارد و این اهمیت را می‌توان از تصاویر منتشره از سفر طلایی پوشان متوجه شد.

در تصاویری که از سفر سپاهانی‌ها به پایتخت اردن منتشر شده، علاقه بازیکنان و کادرفنی این تیم به یادگیری و آموزش و آنالیز حتی در حین سفر هم قابل مشاهده است و طلایی پوشان از هیچ فرصتی برای این امر دریغ نمی‌کنند.

در یکی از تصاویر جلال امیدیان دستیار ایرانی مورایس در حال توضیح نکته‌ای به ستاره های تیمش است و جالب اینکه بازیکنان ملی پوش سپاهان نظیر صالح حردانی، آریا یوسفی و محمدامین حزباوی با دقت در حال گوش دادن و تماشا هستند.

در تصویری دیگر سید محمد کریمی گلزن سه امتیازی سپاهان به ملوان هم در لپ تاپ خود در حال تماشای بازی فوتبال است تا مشخص شود کاپیتان طلایی پوشان تا چه اندازه بر روی بازی خود و هم تیمی هایش متمرکز است.

تصویر دیگر هم میگوئل تکسیرا مربی پرتغالی سپاهان و جلال امیدیان را نشان می‌دهد که تکسیرا در حال تماشای بازی تیمش در لپ تاپ است و با امیدیان درباره نکات مدنظر بحث می‌کند تا طلایی پوشان جلسات فنی خود را حتی حین سفر به امان هم برگزار کنند.

1997