پیش‌بازی الوحدات اردن - سپاهان؛ شروع ماجراجویی آسیایی طلایی‌ها در امان

پیش‌بازی الوحدات اردن - سپاهان؛ شروع ماجراجویی آسیایی طلایی‌ها در امان

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان در اولین مسابقه خود در مسابقات سطح دوم آسیایی میهمان الوحدات اردن است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C، سپاهان در امان اردن میهمان الوحدات اردن است؛ حریفی که شاید ساده‌ترین حریف طلایی پوشان در گروه خود حداقل روی کاغذ باشد.

الوحدات اردن جزو تیم‌هایی است که با برد در بازی پلی آف راهی مسابقات سطح دوم آسیایی شده و سپاهان هم با باخت در پلی آف لیگ نخبگان به این مسابقات رسیده است.

الوحدات تیم پایتخت نشین اردن یعنی تیمی از شهر امان است. تیمی که در لیگ کشور خود از سه مسابقه موفق به کسب دو برد و یک تساوی شده تا با ۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار داشته باشد و البته تیم صدرنشین یعنی الاهلی اردن با یک بازی بیشتر و با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و در واقع حریف سپاهان می‌تواند با برد بازی عقب افتاده خود حتی به صدر برسد.

در سمت مقابل سپاهان به عنوان صدرنشین لیگ ایران راهی امان شده است. تیمی که از چهار مسابقه خود موفق به کسب چهار پیروزی شده تا تنها تیمی از ایران باشد که صدر در صد امتیازات لیگ برتری را دشت کرده و بنابراین با روحیه‌ای بالا به دنبال استارت ماجراجویی آسیایی خود است.

اما نگاهی به لیست الوحدات نشان می‌دهد این تیم ستاره آنچنانی خاصی در اختیار ندارد. مجموع تیم اردنی در سایت ترانسفرمارکت ۲/۳۰ میلیون یورو ارزشگذاری شده و اکثر بازیکنان این تیم از کشور خودشان هستند و آن‌ها سه بازیکن خارجی نه چندان مطرح آفریقایی در اختیار دارند.

سپاهان بازی گذشته خود فقط کاوه رضایی را در اختیار نداشت و به جز این بازیکن، تمامی شاگردان ژوزه مورایس در دسترس هستند و باید دید طلایی پوشان نخستین بازی آسیایی خود در مسابقات سطح دوم را چگونه آغاز خواهند کرد؟

هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا - گروه C

الوحدات اردن - سپاهان ایران

سه‌شنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه ملک عبدالله دوم امان

1997