هاج و واج شدن بازیکنان الغرافه در قلعه‌ حسن‌خان: اینجا همه چیز قدیمی است!

هاج و واج شدن بازیکنان الغرافه در قلعه‌ حسن‌خان: اینجا همه چیز قدیمی است!

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاقات جالبی در حین تمرین بازیکنان تیم الغرافه در ورزشگاه شهدای شهرقدس رقم نخورد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که کمتر از 24 ساعت به آغاز بازی استقلال و الغرافه در هفته اول لیگ نخبگان آسیا زمان باقی مانده، بازیکنان الغرافه برای گذراندن آخرین نوبت تمرینی خود قبل از مسابقه با استقلال راهی ورزشگاه شهدای شهر قدس شدند تا علاوه بر تمرین با حال و هوای این ورزشگاه هم آشنا شوند. 

اگر اتفاقاتی که در حین برگزاری کنفرانس خبری سرمربیان و بازیکنان دو تیم در بعداز ظهر امروز مثل قطعی برق را کنار بگذاریم قطعا مشکلاتی که در خلال برگزاری تمرین تیم الغرافه رقم خورد جای تعجب و البته ناراحتی بیشتر دارد.

بازیکنان الغرافه در شرایطی تمرین خود را برگزار کردند که پروژکتور ورزشگاه در کم‌نور ترین حالت ممکن قرار داشت و همین موضوع حسابی آنها را شگفت زده کرده است. گویا بازیکنان این تیم در حین تمرین به اطراف ورزشگاه شهدای شهر قدس با نگاهی سرشار از تعجب به یکدیگر می‌گفتند که " این ورزشگاه قدیمی است" و البته مدام جاهای بازسازی شده را به یکدیگر نشان می‌دادند!

 همچنین تمامی بازیکنان این تیم به شدت نگران هستند که در جریان بازی فردا هم مشکل برق و کم نور بودن ورزشگاه وجود داشته باشد و با شرایط نه‌چندان مساعد چمن، گرفتار مصدومیت هم شوند!

حالا باید ببینیم که ایرادهای فنی این ورزشگاه که انگار تمامی ندارد برای مسابقه حساس فرداشب حل می‌شود و استقلال می‌تواند از رقیب قطری خود یک میزبانی آبرومند داشته باشد یا اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد که میزبانی تیمهای ایرانی را به خطر بیاندازد.

9098