سرانجام طلسم شکست؛ اولین بازی وارث فرهاد در استقلال

سرانجام طلسم شکست؛ اولین بازی وارث فرهاد در استقلال

پایگاه خبری فوتبالی - مهرداد محمدی به احتمال زیاد در دیدار استقلال مقابل الغرافه بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در اولین دیدار استقلال در لیگ نخبگان آسیا، شاگردان جواد نکونام به مصاف الغرافه قطر می روند که این دیدار ساعت 21:30 فردا در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می شود.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال که فصل گذشته برای این تیم عملکرد خوبی داشت، پس از دیدار با پیکان علیه مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت کرد تا با محرومیت سنگین مواجه شود.

محمدی که در ابتدای فصل قراردادش با آبی ها ثبت شد اما به دلیل مشکلات سقف بودجه و تکمیل لیست استقلال، قراردادش با این باشگاه فسخ شد و چند روزی هم سر تمرین آبی ها نرفت.

البته با مذاکرات مدیران باشگاه و محمدی، قرارداد این بازیکن بار دیگر ثبت شد اما به دلیل محرومیت در لیگ برتر نمی تواند برای استقلال به میدان برود.

محمدی که با پیراهن شماره 7 وارث فرهاد مجیدی است، مقابل الغرافه این شانس را دارد تا اولین بازی خود را برای آبی ها انجام دهد. درحال حاضر بلانکو و آرمان رمضانی دیگر مهاجمان استقلال هستند و جواد نکونام نیز حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است.

محمدی سابقه حضور در فوتبال سطح یک دنیا را دارد و این روزها نیز در تمرینات پرانگیزه نشان داده تا با درخشش در بازی فردا بار دیگر محبوب هواداران شود.

دیدار استقلال و الغرافه قطر، دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

۸۸۱۳