کیت آسیایی استقلال، کپی از طرح قدیمی یوونتوس؛ بدون خلاقیت!

کیت آسیایی استقلال، کپی از طرح قدیمی یوونتوس؛ بدون خلاقیت!

پایگاه خبری فوتبالی- امروز درحالی از کیت استقلال برای حضور در لیگ نخبگان آسیا رونمایی شد که نکته‌ای جالب، توجه همه‌ را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال فردا و در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا باید مقابل الغرافه قرار بگیرد. اسپانسر لباس شاگردان جواد نکونام هم طبق وعده قبلی، امروز از کیت آبی‌ها برای حضور در آسیا رونمایی کرد. 

در جریان رونمایی از پیراهن استقلال برای حضور در رقابت‌های لیگ نخبگان و دیدار با تیم قطری، شباهت عجیب این کیت به کیت دوم فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ یوونتوس ایتالیا، واکنش‌های مثبت و منفی مختلفی را به‌همراه داشته است.

اینکه چرا طراحان کیت باشگاه استقلال به‌جای استفاده از خلاقیت خود سراغ کپی از یک طرح تاریخ‌مصرف‌گذشته رفته‌اند، مشخص نیست و همین موضوع باعث انتقادهای زیادی در فضای مجازی شده است. پیش از این، کیت ابتدایی استقلال برای حضور در لیگ برتر هم مورد نقد قرار گرفته بود چراکه به‌شدت ساده بود و بیشتر به یک زیرپوش آبی شباهت داشت تا یک تی‌شرت فوتبالی!

لازم به ذکر است که هرچند این کیت برای هواداران بانوی‌پیر نوستالژیک محسوب می‌شود ولی آن‌ها در همان فصل ناموفق بودند و سری‌آ را در رتبه هفتم به پایان رساندند و هواداران آبی‌پوشان تهران امیدوارند که به سرنوشت یوونتوس دچار نشوند.

۵۷۹۳