محمد کریمی در گفت‌و‌گو با فوتبالی: صدای قلبم را گوش دادم و در سپاهان ماندم/ در تیم ملی همدلی زیادی داریم

محمد کریمی در گفت‌و‌گو با فوتبالی: صدای قلبم را گوش دادم و در سپاهان ماندم/ در تیم ملی همدلی زیادی داریم

پایگاه خبری فوتبالی – کاپیتان سپاهان در تازه‌ترین مصاحبه‌اش درباره منتفی شدن حضورش در استقلال در نقل و انتقالات تابستانی توضیح داده است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان جمعه شب در بازی با ملوان با تک گل محمد کریمی کاپیتان تیمش به برتری رسید. کریمی در مورد این بازی به فوتبالی گفت:" بازی خیلی سختی بود. ملوان برای ضدحمله زدن آمده بود. نیمه اول هم چند بار این کار را به خوبی انجام داد اما ما توانستیم تیم مالک توپ باشیم. نیمه دوم کمی شرایط فرق کرد. ملوان بیشتر توانست چرخش توپ داشته باشد. ما هم در ضدحملات توانستیم ایجاد موقعیت کنیم اما متاسفانه در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم."

کریمی که با سوپرگل در این بازی تیمش را برنده میدان کرد، درباره این موضوع، چنین توضیحی داشته است:" همه تیم تلاش کردیم که به پیروزی برسیم. خداراشکر گل برتری تیم را من زدم اما در نهایت برنده شدن در بازی مهم است."

دیدار سپاهان – ملوان تحت تاثیر اتفاق تلخی بود که برای هوادار ملوان افتاد. از کریمی درباره این موضوع پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:" اول از همه جا دارد به باشگاه ملوان و هوادارانشان تسلیت بگویم. ما هم از این موضوع خیلی ناراحت هستیم. امیدواریم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم."

هافبک سپاهان بر این باور است که آنها برای رسیدن به قهرمانی باید بیشتر از اینها تلاش کنند:" فعلا چهار بازی را با بُرد پشت سر گذاشته‌ایم اما هنوز کارهای مهم زیادی پیش رو داریم. هنوز ابتدای فصل هستیم و کاری نکرده‌ایم. باید خیلی سخت تر و بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم انتهای فصل به هدفمان برسیم.

سوال بعدی خبرنگار فوتبالی از محمد کریمی درباره منتفی شدن حضور او در استقلال است. در حالیکه به نظر می‌رسید کار این بازیکن با استقلال تمام شده، اما کریمی ترجیح داد در اصفهان بماند و به همکاری با سپاهان ادامه دهد:" چندین پیشنهاد داشتم اما من سپاهان و هوادارانش و مردم اصفهان را دوست دارم. تصمیم قلبی ام این بود که در سپاهان بمانم. به نظرم بهترین تصمیم را گرفتم."

کاروان سپاهان در حالی عصر امروز عازم اردن می‌شود که سه شنبه باید در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا دو، به مصاف الوحدات برود. کریمی درباره این بازی می‌گوید:" بازی خیلی مهمی داریم. باید با تمرکز بالا بازی کنیم. بازی در لیگ آسیایی هست و قطعا حریف سر سختی داریم. همینطور گروه سختی هم داریم. قطعا همه تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم از گروهمان صعود کنیم."

بخش پایانی صحبتهای کاپیتان سپاهان، درباره حضورش در اردوی تیم ملی است:" جو اردوی تیم ملی بسیار خوب بود. با دو بُرد رقابت ها را شروع کردیم. جمع بسیار دوستانه و صمیمانه‌ای بین بازیکنان و کادر فنی بود‌. در  تیم ملی همدلی زیادی داریم. جا دارد از کادر فنی و به خصوص آقای قلعه‌نویی بابت دعوت شدنم به تیم ملی تشکر کنم."

6768