حامدی‌فر: مادرم سر نماز برای سلامتی یامگا دعا می‌کند

حامدی‌فر: مادرم سر نماز برای سلامتی یامگا دعا می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - امید حامدی‌فر در مصاحبه‌ای درباره اولین صحبتهایش با کوین یامگا پس از مصدومیت سنگین این بازیکن صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، اواسط فصل گذشته بود که کوین یامگا در جریان تمرینات استقلال بر اثر برخورد شدیدی که با استوک امید حامدی‌فر بازیکن جوان وقت آبی‌ها داشت، از ناحیه چشم مصدومیت شدیدی پیدا کرد؛ مصدومیتی که هنوز که هنوز است شرایط این بازیکن فرانسوی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

حامدی‌فر که اکنون با جدایی از استقلال راهی گل گهر سیرجان شده، بابت اتفاق افتاده بسیار ناراحت بود و حالا در جدیدترین گفت و گوی خود با یکی از رسانه‌ها، از اولین صحبتهایش با یامگا پس از این اتفاق پرده برداشته است.

هافبک کنونی گل‌گهر می‌گوید بعد از این اتفاق، یک پیام بلندبالا با مضمون عذرخواهی و شرمندگی برای هم‌تیمی مصدوم خود فرستاده که پاسخ فروتنانه یامگا، او ‌را بیشتر شرمنده کرده است. اینکه ستاره فرانسوی در چنین شرایطی برای یامگا نوشته که مشکلی نیست و در فوتبال چنین اتفاقاتی پیش می‌آید.

حامدی‌فر در این باره چنین توضیح می‌دهد: «بعد از اینکه آن اتفاق افتاد یک پیام بلندبالا با مضمون عذرخواهی و شرمندگی برای یامگا فرستادم که پاسخ او بیشتر مرا شرمنده و متاثر کرد.  یامگا در پاسخ گفت: مشکلی نیست داداش، این فوتبال است! این پاسخ خیلی بیشتر ناراحتم کرد و پیش خودم گفتم با اینکه چنین اتفاقی برای او افتاده، چقدر انسان فروتن و درعین‌حال حرفه‌ای است.»

بازیکن جوان سابق استقلال می‌گوید حتی خانواده وی هم بابت این اتفاق بسیار ناراحت هستند و مادر امید همچنان برای سلامتی یامگا دعا می‌کند: «از وضعیتی که به‌وجود آمده بود نه‌تنها من، بلکه تمامی خانواده‌ام ناراحت و متاثر بودند. هنوز که هنوز است مادرم سر نماز دعا می‌کند که سلامتی یامگا دوباره برگردد.»

1997