مدت زمان دوری هافبک مراکشی رئال مادرید از میادین مشخص شد

مدت زمان دوری هافبک مراکشی رئال مادرید از میادین مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار شب گذشته رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد، براهیم دیاز، هافبک مراکشی رئال مادرید دچار مصدومیت شد و در نیمه اول از زمین مسابقه خارج شد.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته پنجم لالیگا، رئال مادرید و رئال سوسیداد در برابر همدیگر قرار گرفتند که در نهایت شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند با دو گل از وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه به پیروزی برسند. نکته جالب توجه در این بازی این بود که هر دو گل کهکشانی‌ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا این تیم در پنج هفته ابتدایی صاحب چهار ضربه پنالتی شده باشد.

اما مصدومیت براهیم دیاز باعث نگرانی هواداران رئال مادرید شد. این تیم در حال حاضر مصدومان مهمی همچون جود بلینگام، ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی دارد و مصدومیت یک بازیکن دیگر، آن هم در آستانه آغاز لیگ قهرمانان اروپا خبر نگران‌کننده‌ای برای هواداران رئال مادرید بود. براهیم دیاز، هافبک مراکشی رئال مادرید در نیمه نخست دچار مصدومیت شد و جای خودش را به رودریگوی برزیلی داد.

به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، طبق مشاهدات اولیه، می‌توان گفت براهیم دیاز در خوشبینانه‌ترین حالت 2 یا 3 هفته از میادین دور خواهد ماند. دیاز باید امروز آزمایشات لازم را انجام دهد تا زمان دقیق مصدومیت او مشخص شود.

1428