تیم تیاگو موتا دو امتیاز از دست داد

تیم تیاگو موتا دو امتیاز از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهارم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و امپولی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، یوونتوس با هدایت تیاگو موتا در این فصل به دنبال این است که نتایج بهتری نسبت به فصل قبل بگیرد و اوضاع را بهبود ببخشد. فعلا در این هفته از رقابت ها یوونتوسی ها متوقف شده اند و اوضاع برای آن ها خوب پیش نرفته است. در این فصل از رقابت ها یوونتوس با سپری کردن چهار بازی، دو مساوی و دو برد داشته است. در حقیقت بیانکونری ها از چهار بازی هشت امتیاز گرفته اند. البته یووه فعلا صدرنشین جدول رقابت های سری آ ایتالیا است و باید دید که در ادامه اوضاع برایش چگونه پیش می رود.

یوونتوس در این فصل هنوز طعم شکست خوردن را نچشیده است. جالب این جا است که امپولی هم پس از گذشت چهار بازی هنوز شکستی را تجربه نکرده است. در حقیقت امپولی یک برد و سه مساوی داشته است.

به نظر می رسد که اینتر رقیب جدی یوونتوس باشد. نراتزوری ها می توانند با پیروزی در بازی بعدی خود صدرنشین جدول سری آ ایتالیا شوند و از یووه پیشی بگیرند.

1470