واکنش اسلوت به اولین شکست فصل لیورپول

واکنش اسلوت به اولین شکست فصل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - آرنه اسلوت سرمربی هلندی لیورپول بابت باخت غیرمنتظره مقابل ناتینگهام فارست در لیگ برتر به شدت ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم های لیورپول و ناتینگهام فارست در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت، فارست با تک گل کالوم هادسون اودوی در دقیقه 72 موفق به کسب پیروزی ارزشمند در آنفیلد شد تا اولین شکست آرنه اسلوت در آنفیلد رقم بخورد.

سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "این نتیجه واقعاً ناراحت کننده است و ما اصلا از عملکردمان در این بازی خوشحال نیستیم. توقف های زیادی در این بازی به وجود آمد و به سختی توانستیم موقعیت های اندکی در این بازی خلق کنیم. ما فقط باید به خودمان نگاه کنیم و سعی کنیم بهتر شویم. تعداد دفعات زیادی توپ را لو دادیم و واقعاً خوب نبودیم. باید در هنگام در اختیار داشتن توپ، بهتر کار کنیم. تصمیمات بازیکنان اصلاً خوب نبود. در کل از نظر دفاعی خیلی خوب بودیم، اما فارست دو بازیکن سرعتی را وارد میدان کرد و تفاوت را رقم زد. ما ریسک بسیار بزرگی کردیم و در آخر، گل ناتینگهام فارست بسیار زیبا بود. به  آن ها بابت پیروزی و کسب 3 امتیاز تبریک می گویم، چون شایسته آن بودند."

4416