امیدواری بهترین بازیکن ماه لالیگا به ادامه درخشش با پیراهن بارسلونا

امیدواری بهترین بازیکن ماه لالیگا به ادامه درخشش با پیراهن بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا، رافینیا، وینگر برزیلی بارسلونا است که اخیرا به عنوان بهترین بازیکن ماه لالیگا هم انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در فصل جدید شروع مقتدرانه‌ای در لالیگا داشت. تیمی که فصل گذشته نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت عمل نکرد، اما حالا با تغییر سرمربی به نظر می‌رسد که شرایط این تیم بهتر شده است. آن‎‌ها در 4 بازی ابتدایی خود در لالیگا توانستند 4 پیروزی مهم و حیاتی به دست بیاورند. بارسا تحت هدایت هانسی فلیک توانست آمار فوق‌العاده 13 گل زده در 4 بازی را به ثبت برساند.

یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم، رافینیای برزیلی بوده است. این وینگر 27 ساله در دو فصل گذشته انتظارات را برآورده نکرد، اما به نظر می‌رسد که این بازیکن زیر نظر هانسی فلیک پیشرفت کرده و تبدیل به یک مهره تاثیرگذار و قابل اتکا شده است. این بازیکن در آخرین بازی برای بارسا موفق به ثبت هت‌تریک شد و در ادامه بهترین بازیکن ماه آگوست رقابت‌های لالیگا شد.

او پس از بردن جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا گفت: "فکر می‌کنم دارم بهترین لحظات دوران حضورم در بارسلونا را سپری می‌کنم. فکر می‌کنم که می‌توانم بیشتر از این هم پیشرفت کنم و در ادامه برای تیمم موثرتر باشم. شروع خوبی در لالیگا داشتیم، چهار پیروزی متوالی باعث شد تا همه چیز برای ادامه فصل آسان‌تر شود. البته ما به تلاش ادامه می‌دهیم و نگاهمان به آینده است. ما می‌خواهیم در دیدار مقابل خیرونا هم برنده باشیم."

1428