دلیل جالب نیمکت نشینی رافینیا در دو بازی اخیر بارسلونا

دلیل جالب نیمکت نشینی رافینیا در دو بازی اخیر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا مهاجم بارسلونا در بازی رفت این تیم و منچستریونایتد در نیوکمپ به شدت جنجال ساز شد چرا که پس از تعویض شدن نتوانست خشم خود را کنترل کند اما خشم او باعث شد تا جایگاهش را در ترکیب از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، رافینیا بعد از تعویض در بازی رفت مقابل منچستریونایتد، به کلمن کنار زمین لگد زد و به یکی از صندلی ها مشت کوبید و همین مسئله باعث مصدومیتش شد و البته ژاوی نیز تصمیم گرفت که او را تنبیه کند تا یاد بگیرد که خشم خود را از تعویض شدن این گونه بروز ندهد. رافینیا در پایان بازی در این باره گفته بود:" با ژاوی صحبت کردم و عذرخواهی کردم. می خواستم درون زمین بمانم و عذرخواهی کردم."

رافینیا در آن بازی خوش درخشیده بود و گلزنی کرده بود تا بازی با نتیجه دو بر دو دنبال شود. رافینیا با 55 میلیون پوند از لیدز به بارسلونا ملحق شد که در این فصل در 34 بازی هفت گل زده و 9 پاس گل داده که عملکرد بدی نداشته اما جایگاه ثابتی در ترکیب ندارد و در چهارده بازی از روی نیمکت وارد زمین شده است. رافینیا در بازی برگشت مقابل منچستریونایتد فیکس بود اما نیمکت نشینی او در دو بازی اخیر مقابل کادیز و آلمریا به نشانه تنبیه بوده است. در حقیقت ژاوی می خواست به این بازیکن بفهماند که حق بروز خشم خود را ندارد و به همین خاطر رافینیا به نشانه تنبیه در دو بازی اخیر لالیگا کار را از روی نیمکت شروع کرده است.

4125