انگیزه مضاعف وینگر جدید آرسنال پس از تحقیر در چلسی

انگیزه مضاعف وینگر جدید آرسنال پس از تحقیر در چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می‌گوید وینگر انگلیسی جدید این تیم پس از انتقال قرضی‌اش از چلسی، انگیزه مضاعفی برای اثبات خود دارد.

به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ وینگر ۲۹ ساله انگلیسی، پس از اینکه انزو مارسکا سرمربی چلسی او را در تابستان امسال در لیست مازاد آبی‌های لندن قرار داد، به طور قرضی به آرسنال پیوست.

استرلینگ اکنون می‌تواند اولین بازی خود را برای آرسنال در دربی شمال لندن در روز یکشنبه ۲۵ شهریور در ورزشگاه خانگی تاتنهام انجام دهد. آرتتا از زمانی که در کادر فنی منچسترسیتی حضور داشت، به خوبی با توانایی‌های استرلینگ آشناست و به همین دلیل این مهاجم شانس زیادی برای بازی کردن در ترکیب توپچی‌های لندن دارد.

آرتتا گفت: استرلینگ عالی به نظر می‌رسد. اول از همه به این دلیل که او لبخند بزرگی بر لب و انرژی زیادی دارد. استرلینگ می‌خواهد توانایی‌هایش را اثبات کند.

استرلینگ در دو فصل اول حضورش در چلسی، ۱۴ گل در ۵۹ بازی برای این تیم به ثمر رساند، اما سپس از ترکیب اصلی دور شد.

میخایلو مودریک، کریستوفر ان‌کونکو، پدرو نتو، ژائو فلیکس و جیدون سانچو که در تابستان به چلسی پیوستند، همگی به استرلینگ ترجیح داده شدند. نمایندگان استرلینگ پس از کنار گذاشته شدن این بازیکن از ترکیب، علناً قصد او را برای جدایی از چلسی اعلام کردند.

با وجود اینکه استرلینگ با منچستریونایتد مذاکره کرده بود اما این آرسنال بود که توانست او را شکار کند.

1033