یک اتفاق غیرمنتظره برای ستاره تراکتور؛ حسین‌زاده و اولین تجربه اخراج!

یک اتفاق غیرمنتظره برای ستاره تراکتور؛ حسین‌زاده و اولین تجربه اخراج!

پایگاه خبری فوتبالی- امیرحسین حسین زاده برای اولین بار در طول دوران فوتبال خود، با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ بیست و چهارم با نتیجه یک بر صفر به سود گاندو ها به پایان رسید تا محمد ربیعی ترمز تیم پرستاره دراگان اسکوچیچ را بکشد و اولین باخت آن‌ها در فصل جاری را رقم بزند. 

امیر حسین حسین زاده در دقیقه 61 از داور مسابقه کارت زرد اول را دریافت کرد و تنها 13 دقیقه بعد با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد تا برای اولین بار در طی هفت فصل اخیر، با کارت قرمز از سوی داور جریمه شده باشد. 

امیرحسین امشب پس از ۱۳۹ بازی برای اولین بار طعم اخراج از زمین مسابقه را تجربه کرد.

او هم‌چنین در طول 8 هزار و 815 دقیقه حضور در زمین مسابقه، 10 بار با کارت زرد از سمت داور جریمه شده، یعنی به طور میانگین هر 882 دقیقه یا تقریبا هر 10 بازی، 1 کارت زرد گرفته بود اما در این بازی، به فاصله 10 دقیقه، دو بار با کارت زرد جریمه شد و در نهایت با خروج از چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) تراکتور را ده نفره کرد.  

هافبک هجومی 23 ساله تراکتور که سابقه لژیونر شدن را هم در کارنامه خود دارد؛ در لیگ بیست‌وسوم فقط یک‌بار و آن هم در هفته نوزدهم مقابل مس رفسنجان با کارت زرد جریمه شده بود. حسین زاده با دریافت کارت قرمز امشبش برابر ذوب آهن، بازی هفته پنجم تراکتور که با خیبر خرم آباد است را از دست داد. دیداری که اول مهر ماه به میزبانی لرستانی ها برگزار خواهد شد.

7899