دقیقی: کیفیت بازیکن خارجی‌ استقلال خوزستان بالاتر از سطح لیگ ایران بود!

دقیقی: کیفیت بازیکن خارجی‌ استقلال خوزستان بالاتر از سطح لیگ ایران بود!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: امروز یکی از زیباترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و بازی پر از هیجان و موقیعت بود و ما به لحاظ تاکتیکی به‌طور قطع تیم برتر میدان بودیم و تنها روی اشتباه فردی گل خوردیم.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی جمعه ۲۳ شهریور در نشست خبری بعد از بازی شمس‌آذر و استقلال خوزستان که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار کرد: بازی پر از استرسی را گذراندیم که در نیمه اول آن کامل بر بازی مسلط بودیم و اعتقاد دارم نیمه اول باید با اختلاف ۲ گل پیش می‌افتادیم اما خب شرایط به سمتی رفت که نشد، در نیمه دوم هم تیم مسلط میدان بودیم و به ۲ گل رسیدیم و در حالی‌که می‌توانستیم بازی را ببریم، با یک اشتباه گل خوردیم.

وی ادامه داد: تیم جوان است و بازیکنان باید قدر فرصتی که مربی به آن‌ها می‌دهد را بدانند، چون بازی در لیگ برتر به همین راحتی نیست، در هر حال خدا را شاکریم و برای ادامه مسیر بیشتر تلاش می‌کنیم‌.

سرمربی شمس‌آذر در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره طولانی شدن زمان بررسی توسط VAR بیان کرد: این همه مکث در بازی به سلامت بازیکنان ضربه می‌زند، من به عنوان یک مربی فوتبال که کارم به شدت پرفشار است در این صحنه‌ها بیش از پیش متحمل فشار می‌شوم، خیلی خوب است که VAR در ورزشگاه داریم اما باید ابزار آن کامل باشد و امروز یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی من بود.

وی خاطرنشان کرد: به اندازه‌ای کیفیت داشتیم که امروز برنده بازی باشیم و فکر می‌کنم تیم استقلال خوزستان اگر به موقعیت رسید به این دلیل بود که کیفیت بازیکن خارجی‌شان بالاتر از سطح لیگ ایران بود.

دقیقی در ادامه تصریح کرد: امروز یکی از زیباترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و بازی پر از هیجان و موقیعت بود و ما به لحاظ تاکتیکی به طور قطع تیم برتر میدان بودیم و تنها روی اشتباه فردی گل خوردیم.

وی در پایان گفت: حضور مجدد من در شمس‌آذر برای این بود که تیم را از بحران نجات دهم تا همه نگویند این تیم به‌طور قطع سقوط می‌کند، ما به دنبال این بودیم که تیم را تقویت کنیم و با توجه به نفراتی که از دست دادیم و زمان کمی که داشتیم، بهترین نتایج را بگیریم.

7474