بی‌تفاوتی انریکه نسبت به دعوای امباپه و پاریسن ژرمن

بی‌تفاوتی انریکه نسبت به دعوای امباپه و پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن یک دعوای حقوقی دارند و این مسئله از زمانی مطرح شد که امباپه باشگاه پاری سن ژرمن را به طور رایگان ترک کرد و راهی رئال مادرید شد.

به گزارش فوتبالی ، پاری سن ژرمن فردا شب (شنبه بیست و چهارم شهریور ماه) از ساعت 22:30 به مصاف برست می رود و باید دید که در این هفته از رقابت های لوشامپیونه فرانسه چه نتیجه ای را به دست می آورد.

لوییز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن پیش از این بازی درباره دعوایی که میان کیلیان امباپه و باشگاه پاری سن ژرمن در جریان است، گفت:" در حال حاضر هیچ صحبتی برای مطرح کردن درباره این قضیه ندارم. حاضر نیستم و نمی خواهم که درباره این مسئله نظری بدهم."

سرمربی پاری سن ژرمن درباره تولد فرزند جیانلوئیجی دوناروما نیز گفت:" باید درباره حضور او در ترکیب پی اس جی برای بازی فرداشب فکر کنم اما مسئله مهم تر در حال حاضر این است که یک پاریسی دیگر نیز به دنیا آمده است و او پسر دوناروما است که متولد شده است!"

انریکه درباره بردلی بارکولا که از ستاره های پاری سن ژرمن است نیز گفت:" قبلا می گفتند که او در حد و اندازه های بازی در لیگ قهرمانان اروپا نیست. رسانه ها همه چیز را سیاه و سفید می بینند اما زندگی واقعی به این شکل نیست. هر بازیکنی پستی و بلندی هایی را در دوران خود تجربه می کند و شرایط برای بردلی بارکولا هم همینطور بود."

1471