تعداد خارجی‌های حاضر در تیم‌های لیگ برتری؛ استقلال و چادرملو در صدر!

تعداد خارجی‌های حاضر در تیم‌های لیگ برتری؛ استقلال و چادرملو در صدر!

پایگاه خبری فوتبالی- تنها دو تیم چادرملو و استقلال از تمام 6 سهمیه بازیکن خارجی خود در لیگ بیست و چهارم استفاده کرده اند. 

به گزارش فوتبالی، به روز های پایانی نقل و انتقالات نزدیک میشویم و تقریبا تمام تیمها لیست بازیکنان خود را تکمیل کرده و چهره تمام تیمها مشخص شده و بعید است دیگر بازیکن خارجی جدیدی به لیگ برتر بیاید. 

استقلال و چادرملو اردکان با جذب 6 بازیکن خارجی و ملوان، آلومینیوم، شمس آذر و هوادار بدون بازیکن خارجی، صاحب بیشترین و کمترین بازیکن خارجی هستند.

پرسپولیس و استقلال با 5 بازیکن در رتبه دوم هستند و تراکتور، سپاهان و فولاد هر کدام با 4 بازیکن خارجی در رتبه سوم قرار دارند. خیبر خرم آباد و فولاد، 3 سهمیه دارند. مس رفسنجان، 2 سهمیه و ذوب آهن و نساجی هم هر کدام 1 سهمیه از 6 سهمیه بازیکن خارجی خود را استفاده کرده‌اند.

بر اساس آخرین به روز رسانی سایت معتبر ترانسفر مارکت ، در جدول ارزشمندترین بازیکنان خارجی یک تیم ، خارجی‌های پرسپولیس با 5 میلیون و 400 هزار یورو ارزش در رتبه اول ، خارجی‌های استقلال با 3 میلیون و 950 هزار یورو در رتبه دوم، خارجی‌های تراکتور با 3 میلیون و 500 هزار یورو در رتبه سوم و خارجی های سپاهان با ارزش 2 میلیون و 750 هزار یورو در رتبه چهارم قرار دارند.

7899