نکونام روی حرفش می‌ماند؟؛ زیلیکیچ برود، دو بازیکن به لیست اضافه می‌شود!

نکونام روی حرفش می‌ماند؟؛ زیلیکیچ برود، دو بازیکن به لیست اضافه می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- فعلا تکلیف زیلکیچ مشخص نیست و حضور منتظر محمد هم در استقلال هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، استقلال زمان زیادی برای ارسال لیست بازیکنان خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا در جهت حضور در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا را ندارد و به همین خاطر هرچه زودتر باید جواد نکونام تصمیم نهایی خودش را در این باره بگیرد. 

شنیده شده که جواد نکونام از کیفیت منتظر محمد بسیار راضی بوده و خواهان ماندن او در استقلال شده اما حضور این بازیکن عراقی در جمع آبی‌ها به حل یک معادله مبهم وابسته است! استقلال تا به همین لحظه و با احتساب زیلیکیچ، صاحب 20 بازیکن بزگسال است؛ سیدحسین حسینی، سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، اندونگ، کاکوتا، جلال الدین ماشاریپوف، محمد حسین اسلامی، علیرضا کوشکی، زیلیکیچ، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی و بلانکو ۲۰ بازیکن بزرگسال ثبت شده در لیست استقلال هستند و خالد آبادی هم در لیست زیر ۲۵ سال قرار دارد. 

اگر زیلیکیچ نامش از لیست استقلال خارج شود و جواد نکونام روی حرف خودش بماند و مانع از حضور این بازیکن بوسنیایی در تیمش شود استقلال می‌تواند دو بازیکن دیگر را در اتفاقی جالب به لیست خود اضافه کند؛ یعنی در وهله اول استقلال قادر می‌شود تا منتظر محمد را به عنوان سهمیه ششم خارجی و بازیکن زیر 25 سال به لیست خود اضافه کند؛ اگر چه این موضوع درست است که منتظر محمد ،زمانی که در جمع بازیکنان زیر ۲۳ سال بود در استقلال بازی نکرد اما او فصل قبل در لیست استقلال بود و قرضی به مس رفسنجان رفت و طبق قانون اگر در هر کدام از این دو تیم باشد، قانون زیر ۲۵ سال شامل حال او می‌شود!

همچنین علاوه بر اضافه کردن منتظرمحمد، با جدایی زیلیکیچ جا برای یک بازیکن بزرگسال هم در لیست استقلال باز می‌شود و نکونام باید تصمیم بگیرد که سهرابیان یا کریم انصاری‌فرد را برای این جای خالی در نظر بگیرد.

اگرچه در این میان منطقی بنظر می‌آید که با توجه به عدم جذب انصاری‌فرد تابدینجای کار، نام آرمین سهرابیان در لیست استقلال برای ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا گنجانده شود.  

9098