انصاری‌فرد به آسیا نمی‌رسد؛ شاید در لیگ برتر کریم استقلالی شود!

انصاری‌فرد به آسیا نمی‌رسد؛ شاید در لیگ برتر کریم استقلالی شود!

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال اینکه هرلحظه خبر رسمی پیوستن کریم انصاری‌فرد از رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر شود وجود دارد.  

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که با پایان امروز، زمان ارسال لیست تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی هم به پایان می‌رسد و تیم‌های استقلال، پرسپولیس،تراکتور و سپاهان باید هرچه زودتر بازیکنان موردنظر خود را وارد لیست کنند و نام آن‌ها را به اصطلاح در کنفدراسیون فوتبال آسیا ریجستر کنند، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره پیوستن کریم انصاری‌فرد به استقلال به گوش می‌رسد و حتی گفته می‌شود که این مهاجم به توافقات شخصی با جواد نکونام دست یافته است! با این وجود فعلا خبر رسمی در این‌باره به گوش نرسیده و هرچیزی که شنیده می‌شود در حد گمانه‌زنی و شایعه است.

اگر فرض را بر این بگذاریم که همین الان هم انصاری‌فرد به استقلال بپیوندد با توجه به اینکه که کمتر از دو ساعت به پایان مهلت AFC برای ارسال لیست تیم‌ها زمان باقی مانده به طور قطعی او نمی‌تواند در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا برای آبی‌ها به میدان برود. 

استقلال اگر انصاری‌فرد را جذب کند تنها در رقابت‌های داخلی نظیر لیگ برتر و جام حذفی می‌تواند از او استفاده کند و از همه مهمتر باید برای این امر نام یک بازیکن بزرگسال را از لیست خود خارج کند. 

گفته می‌شود که نکونام از بین رضا اسدی و کریم انصاری‌فرد نام مهاجم سابق تیم ملی را به مدیران استقلال داده و خواهان جذب آقای گل دو دوره لیگ برتر شده است. انصاری‌فرد سابقه گلزنی درجام جهانی را دارد و البته پیراهن پرسپولیس را هم در گذشته برتن کرده است.

9098‌