تونل وحشت در انتظار آبی ها؛ استقلال، نِکونام می‌شود؟

تونل وحشت در انتظار آبی ها؛ استقلال، نِکونام می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – جواد نکونام و تیمش وارد یک مسیر سخت یکماهه خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، مدیران باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس درحالی تصمیم گرفتند که با جواد نکونام ادامه همکاری دهند که بر اساس اخبار غیررسمی، به نکونام برای چند بازی آینده مهلت داده شده که بتواند وضعیت تیمش را بهبود بخشد و گرنه که باید با نیمکت استقلال خداحافظی کند.

اولین تقابل آبی‌ها در یک ماه سخت پیش رو مقابل الغرافه قطر است. تیمی که پر از ستاره است و با خوسلو، فرجانی ساسی، ماتیاس نانی، رودریگو مورنو و ... به تهران می‌آید تا 26 شهریور مقابل شاگردان نکونام صف‌آرایی کند.

شاید راحت‌ترین دیدار استقلال در این یک ماه، بازی با نساجی باشد که ۳۰ شهریور در ورزشگاه وطنی برگزار می‌شود. نساجی با هدایت ساکت الهامی در ۳ دیدار گذشته خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده و همراه با چادرملو، هوادار و شمس آذر کاندیدای صعود به لیگ آزادگان است.

البته نکته مهم این است که همیشه بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر سخت است و استقلال با نکونام نیز فصل گذشته در همین ورزشگاه جام قهرمانی را پس از تساوی با نساجی از دست داد.

بعد از بازی با نساجی، 4 دربی، نوبت به دربی می‌رسد که حساسیت این بازی نیاز به توضیح اضافه ندارد.

دومین بازی استقلال در لیگ نخبگان به مراتب سخت تر از بازی اولشان است. شاگردان نکونام ۹ مهر و ۵ روز پس از دربی باید در قطر به مصاف السد بروند.

این تیم در لیگ ستارگان قطر از ۳ بازی ۶ امتیاز کسب کرده و به جز شکست هفته اول مقابل الشمال، رو در روی قطر اس سی و العربی به پیروزی رسیده است. 

اکرم عفیف، متئوس اوریبه، رافا موخیکا، اوتاویو، جیووانی و ... از ستارگان این تیم قطری محسوب می شوند.

۸۸۱۳