رحمتی و روزهای خاکستری؛ بعد فیفادی کامبک می‌زند؟

رحمتی و روزهای خاکستری؛ بعد فیفادی کامبک می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی - سید مهدی رحمتی در بازگشت به شغل سرمربیگری سه هفته نه چندان خوب را پشت سر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، سه هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و هوادار تهران به عنوان سومین تیم پایتخت نشین حاضر در بالاترین سطح فوتبال ایران، با قرارگیری در رتبه شانزدهم جدول و قعرنشینی به استقبال روزهای تعطیلی لیگ و فیفادی رفت.

بنفش پوشان تهرانی مسابقه ابتدایی خود در تهران را با نتیجه یک بر صفر مغلوب خیبر خرم آباد شدند تا سید مهدی رحمتی خیلی زود طعم شکست در بازگشت دوباره به شغل سرمربیگری را بچشد.

دومین مسابقه اگر چه برای رحمتی و تیمش باز هم بدون گل زده سپری شد اما بنفش‌ها توانستند در مشهد مقابل ذوب آهن به تساوی برسند تا تک امتیاز این تیم در سه هفته نخست به دست بیاید.

هوادار اما دیدار سوم خود در خانه را هم با باخت پرگل چهار بر صفر مقابل تراکتور به پایان رساند و حرفی برای گفتن مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ نداشت تا تیم سید مهدی رحمتی در پایان سه هفته نخست با یک امتیاز و بدون گل زده در قعر جدول قرار بگیرد.

رحمتی که پس از تجربه موفق در آلومینیوم اراک در نساجی عملکرد خوبی نداشت و در میانه‌های فصل قبل از این تیم جدا شد، انتقال نافرجامی هم به فولاد داشت و حالا در هوادار هم روزهای خوبی را تجربه نکرده است.

باید دید رحمتی و شاگردانش در پایان فیفادی و از سر گیری مسابقات خواهند توانست کامبک دوباره داشته باشند و با به ثمر رساندن اولین گل فصل، به اولین سه امتیاز هم برسند یا نه؟

شاگردان رحمتی در هفته چهارم در اراک میهمان آلومینیوم خواهند بود.

1997