رحمتی و یک “باید” بزرگ؛ محکوم به موفقیت با هوادار

رحمتی و یک “باید” بزرگ؛ محکوم به موفقیت با هوادار

پایگاه خبری فوتبالی - سید مهدی رحمتی در بازگشت به لیگ برتر، به دنبال اثبات خود به منتقدانش است.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی رحمتی که خیلی زود وارد دنیای مربیگری شد، در  پدیده یا شهرخودرو نتایج نسبتاً موفقی گرفت و در تجربه بعدی سکاندار آلومینیوم اراک شد. حضور رحمتی در اراک هم موفقیت آمیز بود تا وی در انتقال بعدی هدایت نساجی، تیمی که باید در لیگ قهرمانان آسیا، بازی می‌کرد را بر عهده بگیرد اما این بار تلخ ترین تجربه مربیگری نصیب وی شد.

سیدمهدی رحمتی در نساجی نتایج بسیار ضعیفی گرفت و در حالی که این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شده بود و خطر سقوط را احساس می‌کرد، این سرمربی از شغل خود کنار رفت و تیم مازنی با زحمت فراوان توانست سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کند.

رحمتی پس از نساجی بازگشت ناکامی به سرمربیگری داشت و با فولاد به توافق رسید اما هدایت این تیم به وی سپرده نشد و خوزستانی‌ها عبدالله ویسی را برگزیدند تا این موضوع رسانه‌ای شود که رحمتی علیه فولاد حکم سنگینی گرفته و این تیم یاید غرامت کل قراردادی که با این سرمربی امضا کرده را بپردازد.

در نهایت سیدمهدی رحمتی پس از بیش از یک نیم فصل خانه نشینی دوباره به لیگ برتر بازگشته و این بار هدایت هوادار تهران به وی سپرده شده است. شانسی که رحمتی باید از آن بهترین استفاده را ببرد چرا که عدم موفقیت در این مقطع پس از اتفاقات نساجی می‌تواند آینده شغلی رحمتی را تحت تاثیر قرار دهد و باید دید این ملی پوش بازنشسته خواهد توانست دوباره توجهات به خود را جلب کند یا نه.

1997