کمی قابل پیش‌بینی؛ خلیل‌زاده مقابل ذوب‌آهن نیمکت‌نشین می‌شود؟

کمی قابل پیش‌بینی؛ خلیل‌زاده مقابل ذوب‌آهن نیمکت‌نشین می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد شجاع خلیل‌زاده در بازی مقابل ذوب‌آهن از روی نیمکت کار را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی سه بازیکن ملی پوش تراکتور در فیفادی اخیر بودند. از این جمع شجاع و بیرو در هر دو بازی تیم ملی به صورت کامل به میدان رفتند ولی ترابی در بازی اول مقابل قرقیزستان حضوری تعویضی داشت و در دیدار برابر امارات به صورت کامل نیمکت نشین بود.

اما با پایان بازی تیم ملی برابر امارات، ملی پوشان هم به تیم های باشگاهی خود بازخواهند گشت که در این میان باتوجه به تعویق بازی هفته چهارم استقلال و پرسپولیس باتوجه به حضور در لیگ نخبگان آسیا، سپاهان و تراکتور بیشترین چالش برای میدان دادن به نفرات ملی‌پوش خود را در مسابقات این هفته لیگ برتر خواهند داشت.

در بین ملی‌پوشان تراکتور به نظر نمی‌رسد مهدی ترابی مشکل چندانی برای بازی داشته باشد چرا که این بازیکن فقط دقایقی در بازی برابر قرقیزستان برای یوزهای ایرانی به میدان رفته است. همچنین علیرضا بیرانوند هم باتوجه به اینکه دروازه‌بان تیم ملی است و طبیعتاً فشار کمتری نسبت به سایر بازیکنان روی دروازه‌بان‌ها به علت دوندگی کمتر و… وجود دارد، به نظر می‌تواند در صورت صلاحدید اسکوچیچ به میدان برود.

اما شاید تنها ملی‌پوش تراکتور که بازی نکردنش کمی قابل پیش‌بینی باشد، شجاع خلیل‌زاده است. کاپیتان باتجربه تراکتور که همچنان در ۳۵ سالگی آماده نشان می‌دهد و ۱۸۰ دقیقه کامل مقابل قرقیزستان و امارات برای تیم ملی به میدان رفت.

باتوجه به اینکه شجاع عملاً فرصتی برای تمرین با تراکتور و ریکاوری مناسب نخواهد داشت و البته باتوجه به سن و سال بالا و نزدیکی بازی آسیایی تراکتور برابر الوکره قطر به دیدار این تیم مقابل ذوب آهن و البته حضور دو مدافع وسط نام آشنا همانند عارف غلامی و عارف آقاسی، این احتمال وجود دارد که دراگان اسکوچیچ به کاپیتان تیم خود در مسابقه هفته چهارم استراحت دهد.

البته این سوالی است که سرمربی کروات پاسخ آن را بهتر از همه می‌داند و باید دید آیا وی به بازیکن ذخیره کاپیتان خود اعتماد کافی را خواهد داشت یا نه.

1997