ادعای مجری برنامه فوتبال برتر؛ تو‌پ‌های لیگ نخبگان آسیا در گمرک گیر کرده است!

ادعای مجری برنامه فوتبال برتر؛ تو‌پ‌های لیگ نخبگان آسیا در گمرک گیر کرده است!

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا احمدی در برنامه فوتبال برتر به نقل از افشین پیروانی ادعای جالبی کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که زمان زیادی به شروع مسابقات لیگ نخبگان آسیا باقی نمانده دو تیم استقلال و پرسپولیس باید در اولین گام خود در این رقابت‌ها باید به ترتیب به مصاف تیم‌های الغرافه و الاهلی بروند و باتوجه به ریخت و پاش‌هایی که این تیم‌ها کرده‌اند قطعا کار سختی را در پیش روی دارند.

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر که به پوشش بازی امارات و ایران را داشت، مجری این برنامه یعنی محمدرضا احمدی ادعای جالبی را کرد که در نوع خودش جالب و البته دارای طنز تلخی است!  

محمدرضا احمدی به نقل از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس عنوان کرد که " از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا توپ‌های لیگ نخبگان آسیا به ایران فرستاده شده تا در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد اما این توپ‌ها چند روزی می‌شود که در گمرک گیر کرده و به دست تیم‌های ذکر شده نرسیده است و امیدواریم که با مساعدت دوستان در گمرک، این توپ‌ها هرچه زودتر در اختیار استقلال و پرسپولیس که کمتر از یک هفته دیگر باید در لیگ نخبگان آسیا مقابل رقبای خود حاضر شوند، قرار بگیرد! " 

حالا باید ببینیم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و حتی اداره گمرک نسبت به این ادعا واکنشی نشان خواهند داد یا با سکوت خود این صحبت‌های محمدرضا احمدی را تایید ضمنی خواهند کرد؟

گفته می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال پیگیر این قضیه شده و به گمرک هم نامه زده تا هر چه زودتر مشکل توپ استقلال و پرسپولیس را حل کند.

9098