سوال از شهریاری و همکارانش در باشگاه استقلال؛ صبا باتری الان کجاست؟

سوال از شهریاری و همکارانش در باشگاه استقلال؛ صبا باتری الان کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی- در فهرست افتخارات احمد شهریاری موارد عجیبی دیده می‌شود!

به گزارش فوتبالی، انتقادات 3 مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در سه دوران و سه نسل مدیریتی از مدیران فعلی این تیم و به ویژه انتقاد از هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید باشگاه باعث شد رسانه رسمی این باشگاه دیشب در دفاع از احمد شهریاری بیانیه ای عجیب صادر کند. 

علی خطیر مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در این برنامه حتی شناخت شهریاری از فوتبال را زیر سوال برد و مدعی شد شهریاری فکر می‌کند فوتبال را در کیف سامسونت خودش به ایران آورده و پدر فوتبال در ایران است!

باشگاه استقلال اما در بیانیه‌ای که در دفاع از شهریاری صادر کرد فهرستی از سوابق مدیریتی شهریاری را منتشر کرد. سوابقی مثل عضویت در هیات مدیره استقلال در فصل قهرمانی، قهرمانی با صبا در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و سوپرلیگ با صبا و ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری در صباشهر در این فهرست دیده می‌شود.

اما عجیب‌ترین قسمت این فهرست برشمردن چند قهرمانی تیم بسکتبال صبا در لیگ برتر ایران و آسیاست. حالا این که قهرمانی در بسکتبال چه ارتباطی به فوتبال دارد را باید از کسی یا کسانی پرسید که این بیانیه را تنظیم کرده‌اند. اما می‌شود حدس زد که به علت خالی ماندن این فهرست دست به دامان رشته‌های دیگر شده‌اند!

بخش عجیب دیگری از این بیانیه جایی است که نوشته شده: «افتخار حضور اسطوره‌ها و ستاره‌های فوتبال ایران مانند علی دایی، سهراب بختیاری زاده، یحیی گل محمدی، محمد نوازی، جواد زرینچه، هادی طباطبایی و ...در تیم‌های تحت مدیریت احمد شهریاری بوده است.»

گذشته از این که حضور این ستاره‌ها در صبا را نمی‌شود صرفا به پای یک مدیر عامل نوشت اما نام بردن از دو ستاره با پشتوانه و سابقه پرسپولیسی به نام‌های علی دایی و یحیی گل‌محمدی باعث عصبانیت هواداران استقلال شده است!

بی‌تجربگیِ کسی یا کسانی که این بیانیه را تنظیم کرده‌اند از همین مورد اخیر هم مشخص است و به این ترتیب هواداران استقلال باید نگران گاف‌های احتمالی مشابه در آینده هم باشند!

اما حالا باید از شهریاری و همکارانش که این بیانیه را تنظیم کرده‌اند پرسید صبا باتری یا صبای قم الان کجاست؟ یعنی باید بپذیریم که شهریاری فقط در روزهای خوب و افتخارآمیز این باشگاه نقش داشته و در سقوط و انحلال این باشگاه مسئولیتی متوجه او نیست؟

1359