داغ دل هواداران استقلال با برد ازبکستان تازه شد؛ وقتی نکونام، اورونوف را نخواست!

داغ دل هواداران استقلال با برد ازبکستان تازه شد؛ وقتی نکونام، اورونوف را نخواست!

پایگاه خبری فوتبالی- درخشش مجدد اوستون اورونوف، به یک دلیل خاص و همیشگی، خبر خوبی برای هواداران استقلال نیست.

به گزارش فوتبالی، در نقل‌و‌انتقالات زمستانه فصل گذشته بود که خبرهایی از باشگاه استقلال مبنی‌بر توافق این تیم با ستاره جوان ازبکستان در جام ملت‌های آسیا، به گوش می‌رسید. 

درحالی که مذاکرات در مراحل پایانی خود قرار داشت، اختلافات درون باشگاهی میان جواد نکونام و خطیر مدیرعامل وقت استقلال، به لجبازی بچگانه نکونام بر سر ورود اورونوف به جمع آبی‌ها منجر شد. 

شاید در آن زمان کسی نمی‌دانست که نکونام با مخالفت خود برای جذب اوستون، چه ضرری به استقلال وارد کرده اما حالا این اشتباه به همه ثابت شده است.

مدیران پرسپولیس هم در آن زمان فرصت را غنیمت شمرده و اورونوف را به‌نوعی از استقلال هایجک کردند! 

اورونوف که نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته هم داشت، این فصل هم بعد از گلزنی مقابل فولاد در لیگ برتر که در اولین برد تیم گاریدو در فصل جدید، تاثیرگذار بود، امروز هم برای تیم ملی کشورش درخشید و با یک سوپرگل، بابت برتری تیم ملی کشورش مقابل قرقیزستان شد. 

اتفاقی که هر چقدر ازبکها و البته پرسپولیسی‌ها را خوشحال کرده، باعث ناراحتی و عصبانیت مجدد هواداران استقلال از دست جواد نکونام شده که به عجیب‌ترین شکل ممکن، جلوی آبی‌پوش شدن این بازیکن را گرفت.

البته اورونوف امشب مصدوم شد و باید دید میزان مصدومیتش چقدر است اما او همچنان در مستطیل سبز، دلبری می کند و داغ دل هواداران استقلال را تازه می کند.

5793