واکنش های عجیب احمدی و استیلی درباره تیم ملی روی آنتن زنده: پنالتی تایید نشده داد و فریاد داشت؟

واکنش های عجیب احمدی و استیلی درباره تیم ملی روی آنتن زنده: پنالتی تایید نشده داد و فریاد داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- رفتارهای عجیب محمدرضا احمدی و حمید استیلی باعث انتقادات زیادی در فضای مجازی شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار‌ دوم خود در دور سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر امارات قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

تیم ملی ایران در مسابقه اول موفق به شکست قرقیزستان شد و حالا با غلبه بر امارات سه امتیاز مهم دیگر را هم کسب کرد.

در این بین انتقادات زیادی به سبک بازی تیم ملی مطرح می‌شود اما با این حال تیم ملی با امیرقلعه نویی ۶ امتیازی است و به‌نوعی با نتایج، جواب منتقدین را می‌دهد.

گزارشگر بازی ایران و امارات کسی نبود جز محمدرضا احمدی؛ فردی که سال‌هاست در صدا و سیما حضور دارد و جزو بهترین گزارشگران حال حاضر رسانه ملی است.

احمدی امشب در گزارشش با بیان جملات کلیشه‌ای و داد و فریادهایش در زمان فرصت های تیم ملی امارات کمی تا حدودی روی اعصاب رفت. در کل مشخص نبود اگر نیمه اول با برتری ایران به پایان نمی رسید، در بین دو نیمه چه می خواست بگوید. 

احمدی در صحنه گل تیم ملی نه هیجان خاصی به بینندگان تلویزیونی تزریق کرد و نه سپس در چندین صحنه که یوزها به سمت دروازه حریف یورش بردند، از گزارش جا ماند و نتوانست جملات خود را به خوبی ادا کند. احمدی که مدام از بازی تیم ملی امارات تعریف می‌ کرد و البته تایید حمید استیلی را هم در کنار خودش می دید. انگار که هر دو نفر مایل باشند تیم ملی ایران با قلعه‌نویی بازنده باشد و قصد داشت چشم خود را روی این حقیقت که اماراتی‌ها موقعیت خاصی روی دروازه ایران نداشتند، ببندند.

از طرفی حمید استیلی هم کارشناس این برنامه بود. او که سابقه سرپرستی تیم ملی در زمان دراگان اسکوچیچ و دوران سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال را داشت و البته انگار همچنان از برکناری اش ناراحت است. او در کارشناسی هایش زیاد از تیم ملی حمایت نکرد. 

در کل نسبت به سبک بازی تیم ملی انتقادهای زیادی مطرح است اما چنین رفتاری در رسانه به اصطلاح ملی هم کار درستی نیست!

۵۷۹۳