آخرین خرید استقلال در بازار؛ انصاری‌فرد یا اسدی؟

آخرین خرید استقلال در بازار؛ انصاری‌فرد یا اسدی؟

پایگاه خبری فوتبالی- آبی‌پوشان تهران در جهت تقویت خود، احتمالا نقل‌و‌انتقالات را با خرید یک مهاجم نامی به پایان خواهند رساند.

به گزارش فوتبالی، استقلال که در این هفته درگیر حواشی ابقا یا اخراج جواد نکونام بود، با به سرانجام رساندن این پرونده و ماندن جواد، به‌دنبال جذب کریم انصاری‌فرد در آخرین روز های نقل‌و‌انتقالات تابستانی ‌است. 

انصاری‌فرد که در فصل گذشته لیگ یونان تنها یک گل در چهارده مسابقه به ثمر رساند، اکنون بازیکن آزاد است و مدیران استقلال برای جذب او باید رضایت شخصی‌اش را جلب و رقم مدنظر کریم را پرداخت کنند. در این بین البته رضایت خانواده انصاری‌فرد هم برای حضور در ایران مهم است.

همزمان با مذاکرات آبی‌‌ها و کریم انصاری‌فرد، استقلالی ها برنامه دوم خود را هم مشخص کرده و رضا اسدی مهاجم فصل پیش سپاهان را، آلترناتیوِ کریم در نظر گرفته‌اند. استقلالی‌ها اکنون منتظر جواب نهایی انصاری‌فرد هستند و در صورتی که کریم دست رد به سینه جواد نکونام بزند، آبی‌ها برای نهایی کردن انتقال رضا اسدی اقدام خواهند کرد.

درصورت اضافه شدن یکی از این دو مهره با تجربه و سابق پرسپولیس، طبق شنیده‌ها آرمان رمضانی از لیست استقلال خارج خواهد شد تا مشکلی به مشکلات فعلی باشگاه در بابِ سقف بودجه و قرارداد اضافه نشود.

 با برگشت ایمان سلیمی به تمرینات استقلال و زمان کمی که تا پایان نقل و انتقالات باقی‌مانده، هنوز مشخص نیست برنامه مدیران استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم چیست.

گفتنی است در دو هفته اخیر، فرشید سمیعی برای رعایت سقف بودجه و البته ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو ، قرارداد مهرداد محمدی، حمیدرضا رجبی، محمدحسین مرادمند، منتظر محمد، کوین یامگا، سینا سعیدی‌فر، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی و… را فسخ کرده است.

5793