روزی که رئال مادرید به مسی پیشنهاد داد

روزی که رئال مادرید به مسی پیشنهاد داد

پایگاه خبری فوتبالی - هوراسیو گاجیولی اولین وکیل لیونل مسی بود که به خوبی این بازیکن را از شروع دوران فوتبالش می شناسد.

به گزارش فوتبالی، این ایجنت حالا با سایت عربی "کوره" صحبت کرده است و در مورد فروش دستمال کاغذی معروف قرارداد مسی و البته پیشنهاد رئال به این ستاره صحبت کرد.  گاجیولی بیان کرد:" آن دستمال کاغذی، قرارداد نبود بلکه تعهد برای امضای قرارداد با این بازیکن بود. آن دستمال کاغذی دلیلی برای تغییر تاریخ مدرن بارسلونا با لیونل مسی بود. قیمت یک میلیون دلاری؟ نمی توانم مبلغ دقیق فروش آن را بگویم اما مبلغ بسیار بالایی بود.  لاپورتا هرگز از من نخواست که آن دستمال کاغذی را به باشگاه بارسلونا بدهم و من هم ندادم." 

وی در این باره که مسی مورد توجه سایر تیم ها قرار داشته ، بیان کرد:" رئال مادرید در زمانی که مسی 16، 17 ساله بود، به خرید او علاقه نشان داد اما لئو هرگز نمی خواست بارسلونا را ترک کند. آرسنال هم به خرید مسی در شروع دوران فوتبالش علاقه نشان داده بود اما او نمی خواست از بارسا خارج شود.  او حتی در سال 2021 هم نمی خواست از بارسا برود اما شرایطی پیش آمد که مجبور شد این کار را انجام بدهد."

این ایجنت، وکالت مارکو آسنسیو بازیکن سابق رئال را به عهده داشت و تایید کرده که این بازیکن در سال 2014 پیش از پیوستن به رئال با بارسا به توافق رسیده بود:" بله، با بارسلونا به توافق رسیده بودیم اما مشکلات داخل باشگاه بارسا باعث شد تا نتوانند قرارداد را امضا کنند. همه چیز نهایی شده بود اما وقتی پای پیشنهاد رئال به میان آمد، مارکو می خواست بلافاصله به رئال مادرید برود." 

4125